2008-04-10, 16:24
Bannlyst
Nu börjar det närma sig

Gå nu inte för mycket off-topic så tråden blir låst.

Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag vill väldigt gärna se tomteklippet, men om han vet att filmen inte är spridd och att den sprids på nätet efter att han skickat en kopia till dig - mot hans vilja - så lär det inte spela någon roll vem som har laddat upp den - du eller en vän. Hoppas att det löser sig, med att det är OK med upphovsmannen.

Äh, han kan ju ladda upp den under ett totalt ointressant namn på en totalt ointressant sida. På så sätt så blir den inte så känd och filmaren märker inget.

Nackdelen är ju dock att inte så många får se den. Endast de som följt tråden lär ju veta var den finns
Citera
2008-04-11, 06:04
Medlem
brianmolkos avatar
skynda er innan Aftonbladet gör nåt:

Har du sett gnomer, tomtar eller andra mystiska figurer? Skicka in din film – vinn en mobiltelefon!

(kan inte ge länk för när man klickar på ruriken kommer man till en e-mail adress bara
sen har de en länk under till den där dvärgen/tomten i England , där några skriker av chock
Citera
2008-04-11, 10:36
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag vill väldigt gärna se tomteklippet, men om han vet att filmen inte är spridd och att den sprids på nätet efter att han skickat en kopia till dig - mot hans vilja - så lär det inte spela någon roll vem som har laddat upp den - du eller en vän. Hoppas att det löser sig, med att det är OK med upphovsmannen.
Vi får helt enkelt åka hem till SjOgReNxxx och se den där tillsammans! Runt julen kanske vore passande även om det är ett tag kvar?
För övrigt är det härligt att se att en tråd kan "få sin lösning" flera år i efterhand. I like it!
Citera
2008-04-11, 11:01
Medlem
Pelicans avatar
jag som hoppades på att finna videoklippet på sista sidan Ni tycks var mycket nära nu, kommer kolla tråden varje dag.
Citera
2008-04-12, 10:20
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
jag som hoppades på att finna videoklippet på sista sidan Ni tycks var mycket nära nu, kommer kolla tråden varje dag.
Samma här. Hoppas det lyckas!

Har aldrig hört talas om den där backhopparhistorien, faktiskt.
Citera
2008-04-14, 09:47
Medlem
Pelicans avatar
Nå, hur går det?
Citera
2008-04-14, 10:14
Medlem
dahfinns avatar
Några nyheter om tomte filmen?
Citera
2008-04-14, 13:18
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dahfinn
Några nyheter om tomte filmen?

Nä, ingenting ännu..Han svarar otroligt segt så antagligen kan det ta en stund till.
Direkt när jag får filmen eller får svar så uppdaterar jag er
Citera
2008-04-19, 19:55
Medlem
Boxarbenkes avatar
Snart slutar jag att tro på Tomten.

Citera
2008-04-19, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarbenke
Snart slutar jag att tro på Tomten.

nesh, du måste hålla hoppets låga brinnande!
Citera
2008-04-20, 14:33
Medlem
at3ists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Det är lika svettigt inne i säcken... tomtesäcken.

Kom just på en grej. Om man vill se den där lille nissen "live" igen så ökar väl chansen rejält om man uppsöker samma hoppbacke som Frank övade i. Man fixar fram nån som kan hoppa lite och sedan filmar man det och hoppas på kontakt.

Tomten kanske är intressad av att se på backhoppning så det är väl ingen dum idé xD

Kanske tomten vill prova själv, fixa ett par riktigt små skidor och lägg ut som lockbete.
Citera
2008-04-23, 19:14
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx
Nä, ingenting ännu..Han svarar otroligt segt så antagligen kan det ta en stund till.
Direkt när jag får filmen eller får svar så uppdaterar jag er

GE OSS TOMTEN

-Ingen update du kan ge oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in