Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Har kollat i denna tråden ett par gånger nu och inte fattat ett endaste skit. Men nu äntligen kopplade jag
Jag ska förmodligen inmundiga stora mängder svamppiss ikväll iallafall, men varför ligger denna tråden i hallucinogener?
Som en protest mot att våra kära psi-svampar är illegala, trots att detta svamppiss som kommer från
Saccharomyces Cerevisiae är långt mycket värre i skadeverkningar på både det sociala som det fysiska planet är lagligt, och antagligen kommer fortsätta vara det en lång tid framöver...
..för min del kommer jag ALDRIG NÅGONSIN att respektera statens drogpolicy så länge som de tillåter detta svampexkret + nikotin, och till råga på allt skor sig på det hela!
EDIT: Det var min första tanke på det hela, fast det där med "grupphallucinationerna" var ju inte helt galet det heller
EDIT 2: Kan även tillägga att även om staten skulle klassa de "lagliga" rusmedlen så skulle jag knappast respektera lagstiftningen så pass att jag hade avhållit mig, men jag hade iaf inte gått och retat mig på detta hykleri