Det har skitit sig i Sverige och jag måste fly. Ni som vet allt, är Jamaica en bra flyktplats. Var det inte dit som MacGregor flydde när det hettade till i London.
Det är väll lungt om man vill sitta på nån resort, sjukt mycket brotslighet.
Den höga mord- och våldsfrekvensen utgör ett allvarligt samhällsproblem och polisiärt övervåld vid arresteringar är frekvent förekommande. Jamaica, med 2,7 miljoner invånare, uppvisar idag en av världens högsta brottslighet med över 1 600 mord under 2005.
Det är väll lungt om man vill sitta på nån resort, sjukt mycket brotslighet.
Den höga mord- och våldsfrekvensen utgör ett allvarligt samhällsproblem och polisiärt övervåld vid arresteringar är frekvent förekommande. Jamaica, med 2,7 miljoner invånare, uppvisar idag en av världens högsta brottslighet med över 1 600 mord under 2005.
Aha, låter ju inte så bra. Några andra förslag, helst i Karibien eller Centralamerika.
Paraguyay har val inte utlamningstillstand?? Forsok att se normala ut dit ni an aker, som bagpackers. Marker dom att ni ar pa flykt far ni antagligen betala pengar for att inte bli utkastade.
Det har skitit sig i Sverige och jag måste fly. Ni som vet allt, är Jamaica en bra flyktplats. Var det inte dit som MacGregor flydde när det hettade till i London.
Dra till martinique, leta upp några goa yachtees och fråga om dom inte kan ta dig till Bequia eller Union Island. Där sover du i din sovsäck på stranden tills du känner att du inte orkar vara där längre.. Viktigt med denna planen är att du aldrig klarerar ut från Martinique och sen inte klarerar in i St Vincent och Grenadinerna. Jag är fortfarande inklarerad på Martinique sen ett gäng år tillbaka. Men det kanske har försvunnit sen jag klarera in på Azorerna men jag vet inte...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!