• 1
  • 2
2000-08-30, 04:16
jag gillar bögporr, gillar att se killar ha sex (men inte bara knulla, utan oxå att se två killar kyssas, kela, visa ömhet, osv). är det vanligt..? jag är tjej alltså. jag är heltänd på idén att se min kille suga av en annan kille, eller att bli avsugen.. men han är inte så intresserad.. tyvärr... vart finns alla öppensinniga killar nånstans?...
Citera
2000-09-01, 01:17
Medlem
tjej som gillar bögar?

De är bögar allihopa.
Citera
2000-09-02, 05:57
äldre konto (old)
Ej medlem
tjej som gillar bögar?

Hmm.. vet inte om de e ovanligt... men ja brukar åxå fantisera om det... blir jätteupphetsad av tanken.
Citera
2000-09-04, 18:56
Medlem
tjej som gillar bögar?

veganflicka
va fint att det finns tjejer som fantiserar och bejakar sin sexualitet. Tyvärr är det ju så att när vi män gillar att titta på lesbisk sex så blir det nåt helt annat, då talas det om sexuellt förtryck exploatering osv...
Citera
2000-09-06, 13:45
Medlem
tjej som gillar bögar?

Det är nog inte så ovanligt att tjejer tänder på det.
Jag hade en BS-trekant med ett par och tjejen blev jättetänd av att se mig suga av hennes kille.
Ja, jag är öpppensinnig. Är det skönt gör jag det.
Tänder inte på ensamma killar men gillar ändå att suga kuk och bli kladdig av sperma. Allra bäst är det med både kille och tjej samtidigt.
Citera
2000-09-08, 06:04
äldre konto (old)
Ej medlem
tjej som gillar bögar?

bulten: lesbisk sex i porr är väldigt sällan lesbisk, utan två playboy bunnies där en tar på sej mannens roll. dvs heterosex med två tjejer, i princip.
Citera
2000-09-13, 00:38
äldre konto (old)
Ej medlem
tjej som gillar bögar?

Vill nån tjej ha en snygg bi kille så finns en här. :)

Om ni gillar långt hår och muskler dvs... ;)
Citera
2000-10-19, 14:38
äldre konto (old)
Ej medlem
tjej som gillar bögar?

Håller med. Bögsex får verkligen igång mig. Drömmen är ju att få se det live nån gång, då skulle jag gå upp i atomer av kåthet...
Citera
2001-07-14, 21:57
tjej som gillar bögar?

Detta är inte ovanligt.

Go on girl!
Citera
2001-07-17, 21:17
äldre konto (old)
Ej medlem
tjej som gillar bögar?

Jag har tur jag, jag har sällskap med en bisexuell kille. Jag har en soft spot för bisexuella killar. Vi har haft telesex medan han har sugit av en kompis. Ännu har vi inte haft en trekant men det kommer, planerna finns. Du är inte ensam om dina tankar. Synd bara att många killar är såna homofobier så att hitta en som gillar sånt är sällsynt. Jag har letat i över 20 år innan jag hittade min kille jag har i dag. Han har letat i 30 år efter en tjej som jag, en tjej som accepterar att han är bi och absolut inte har emot att han lever ut sina bisexuella fantasier. Tänk vad nätet har gjort mitt liv bra mycket lyckligare :)

EL
Citera
2001-07-27, 22:15
Medlem
tjej som gillar bögar?

Øhhh, jag ær bøg, ta mig!!!!
Citera
2001-08-16, 02:02
Medlem
tjej som gillar bögar?

Veganflicka>> Jag är en öppensinnig 21-årig kille som gärna leker med dig och din pojkvän. Jag tror att alla är bisexuella egentligen... du får tjata mer på din kille!

/N
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in