2011-11-09, 03:32
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeran
Många grejer kommer förhoppningsvis röra om i grytan till nästa år, men det där är nog bland det viktigaste. Bautista har verkligen gjort bra ifrån sig både på träningar och race om man har i åtanke den cykel han suttit på. Vill verkligen veta hur långt han skulle kunna gå om han hade en honda till förfogande.
Instämmer helt, särskilt sista halvan av säsongen har han ju imponerat. Bautista har helt klart potential och är i min mening en färgklick i cirkusen. Och sen om Suzuki lämnar, Kawasaki är ju borta.. känns som det bara blir Honda kvar snart.
Citat:
Har varit en omväxlande intressant och tråkig säsong den här gången, inte minst på grund av Stoner. Jag anser att han tagit körningen till en ny nivå, men samtidigt saknar han helt någon personlighet vilket gör det rent plågsamt att se honom dra iväg varenda race. Jag hoppas att förarna studerar hur Stoner kör och lär sig av det istället för att hålla sig till gamla vanor och bara låta cykeln utvecklas. Vill man köra på högsta nivå ska man pusha både sig själv och maskineriet så långt det går.
Stoner verkar ärligt talat vara lite av en översittare. Rent PR-mässigt var det nog ingen klok ide att dryga sig mot Rossi när han försökte be om ursäkt för sitt misstag där i början av säsongen.. bara det faktum att säga "i guess your ambition outweigh your talent" till en niofaldig världsmästare känns ju otroligt korkat

Citat:
Nu blir det en lång och jobbig väntan till nästa säsong...
Påminn mig inte..