• 1
  • 2
2006-10-17, 17:19
Medlem
G.Gs avatar
Nu har mstervrket Scarface blivit dataspel. Vad tycker ni maffiafilmslskare om det? Jag sjlv tycker det r frdjvfligt, grafik i stil med Carmageddon och massor med tillaggda scener i "GTA stil"
2006-10-17, 17:31
Bannlyst
Jupp frjvligt. Spelet r ju verkligen kasst. Jvla GTA-kopia.
2006-10-17, 17:46
Medlem
G.Gs avatar
Frstr inte varfr man ska frstra gammla klassiker med att gra oserisa och fula dataspel som avviker frn orginalet.
2006-10-17, 19:07
Medlem
Har ni ens spelat spelet? Tycker spelet r grymt, och ja det r vl en kopia av GTA, och det negativa r? GTA r ju ett av de bsta spel som finns dr ute. Sen om ni jmnfr andra filmer(Reservoir Dogs och The Godfather) som blivit spel s ska ni vara vldigt glada, d dessa spelen inte alls r ngot vidare bra. Potential ja, men ack s dligt resultatet blev.
2006-10-17, 20:04
Medlem
G.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Har ni ens spelat spelet? Tycker spelet r grymt, och ja det r vl en kopia av GTA, och det negativa r? GTA r ju ett av de bsta spel som finns dr ute. Sen om ni jmnfr andra filmer(Reservoir Dogs och The Godfather) som blivit spel s ska ni vara vldigt glada, d dessa spelen inte alls r ngot vidare bra. Potential ja, men ack s dligt resultatet blev.

Att spelet ser skit ut och man har lagt till massa jvla "actionscener" som r ur fjrran tagna. Och ett spel som bygger p en skitbra film ska inte likna ett annat dataspel, speciellt inte GTA eftersom att nstan alla nya liknanande spel bygger p just GTA.
2006-10-17, 20:05
Medlem
Heinzes avatar
Det finns en trd om spelet i just spel.
2006-10-17, 20:30
Medlem
G.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Det finns en trd om spelet i just spel.
Jo jag vet jag har sett den. Men om du inte misstycker s diskuteras vad filmfolket tycker om att filmen blivit spel, eftersom det mesta filmfolket hller till p just Film. Men du fr ta bort den om du vill.
2006-10-17, 20:44
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.G
Jo jag vet jag har sett den. Men om du inte misstycker s diskuteras vad filmfolket tycker om att filmen blivit spel, eftersom det mesta filmfolket hller till p just Film. Men du fr ta bort den om du vill.

Jag fredrar iaf Film som sedan blir spel
n tvrtom att spel blir filmer Uwe Boll

Har dock inte klarat frsta banan s jag har mest skjutit lite och tryckt p quotes knappen.
2006-10-17, 20:52
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.G
Frstr inte varfr man ska frstra gammla klassiker med att gra oserisa och fula dataspel som avviker frn orginalet.

hmm...
du klagar ver att frstra gamla klassiker samtidigt som du hyllar en remake?

motsger du dig sjlv eller borde jag sprras in?
2006-10-17, 22:11
Medlem
Ledarens avatar
Iden r ju helskum. Gra ett spel p en filmklassiker som kom ut fr ca 20 r sedan och sedan ndra slutet p filmen s att det gr att gra ett spel p det?

2006-10-17, 22:14
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Iden r ju helskum. Gra ett spel p en filmklassiker som kom ut fr ca 20 r sedan och sedan ndra slutet p filmen s att det gr att gra ett spel p det?

Har du ens sett originalfilmen?
2006-10-17, 22:19
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Har du ens sett originalfilmen?

Ja, har inte du det?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera