• 1
  • 2
2006-10-16, 20:22
Medlem
Precis som jag misstänkte höjs nu allt fler röster på att Tobias Billström ska avgå. Media och sossarna har utsett honom till nästa offer. De kommer inte att ge sig förrän han avgått. Tror ni han står emot eller faller han också? Kommer Reinfeldt vara lika passiv i detta fall? Detta börjar likna en fars...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=720103
Citera
2006-10-16, 20:27
Medlem
Ojoj. Måste väl vara snudd på världsrekord i så fall. Upp som en sol och ner som en pannkaka...
Citera
2006-10-16, 20:31
Medlem
freeriderXIIs avatar
Skulle förvåna mig om det finns en enda minister som inte har något i garderoben som i dagens media klimat räcker till avsked

Typ försent betalad parkeringsbot eller allt för negativa åsikter om Sveriges kulturvänster och deras statliga kulturlöner

Det här kommer bli som tio små negerpojkar där Reinfeldt själv blir den siste att få gå troligtvis p.g.a. någon skitsak
Citera
2006-10-16, 20:35
Medlem
skinner5000s avatar
Tror att folket har börjat tröttna på att läsa om regeringsskandaler nu. Sakta men säkert kommer det att lugna ner sig.
Citera
Medlem
Tankards avatar
Toppjournalistik!
Citera
Medlem
Pandemoniums avatar
Jag hoppas på FN-sanktioner jag.
Citera
Moderator
Strix m/94s avatar
Nu måste...

...Reinfeldt sätta stopp. Att strunta i TV-licensen kan inte enbart räcka för att bli sparkad. Det är ta mig inte mediapatrasket som skall bestämma vem som skall sitta i landets demokratiskt valda regering!
Citera
Medlem
krullos avatar
Jag tycker det är bra att denna sanering sker.
Vi skall inte ha svaga och sjuka i våran regering.
Citera
2006-10-16, 20:36
Medlem
MoonieZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Precis som jag misstänkte höjs nu allt fler röster på att Tobias Billström ska avgå. Media och sossarna har utsett honom till nästa offer. De kommer inte att ge sig förrän han avgått. Tror ni han står emot eller faller han också? Kommer Reinfeldt vara lika passiv i detta fall? Detta börjar likna en fars...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=720103

Finns det inget underlag för kritiken kan han ju lugnt sitta kvar, annars gäller det att ha en bra förklaring till klanterierna så ordnar det sig nog.

Kanske en fyraårig timeout kan vara något ?

Reinfeldt får börja skaka fram lite chefspondus annars tar Bildt snart över hela scenen.
Citera
2006-10-16, 20:36
Bannlyst
Av 4-5 stora nättidningar så är det endast Expressen man ser det mest av. På de andra nättidningarna får budgeten och 2 bombhot mot McDonals större uppmärksamhet.

Att Doktorn och Per Naket kräver att han ska avgå är ju enbart hyckleri. Vi vet ju hur doktorn har svarat när det gäller hans egna ministarar och alla skandaler.
Citera
2006-10-16, 20:37
Medlem
Gudmunds avatar
Han kommer inte avgå , dom andra hade inte stöd internt .
Citera
2006-10-16, 20:38
Medlem
krullos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoonieZ
Finns det inget underlag för kritiken kan han ju lugnt sitta kvar, annars gäller det att ha en bra förklaring till klanterierna så ordnar det sig nog.

Kanske en fyraårig timeout kan vara något ?

Reinfeldt får börja skaka fram lite chefspondus annars tar Bildt snart över hela scenen.

...och det säger du som något negativt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in