Precis som jag misstänkte höjs nu allt fler röster på att Tobias Billström ska avgå. Media och sossarna har utsett honom till nästa offer. De kommer inte att ge sig förrän han avgått. Tror ni han står emot eller faller han också? Kommer Reinfeldt vara lika passiv i detta fall? Detta börjar likna en fars...
...Reinfeldt sätta stopp. Att strunta i TV-licensen kan inte enbart räcka för att bli sparkad. Det är ta mig inte mediapatrasket som skall bestämma vem som skall sitta i landets demokratiskt valda regering!
Precis som jag misstänkte höjs nu allt fler röster på att Tobias Billström ska avgå. Media och sossarna har utsett honom till nästa offer. De kommer inte att ge sig förrän han avgått. Tror ni han står emot eller faller han också? Kommer Reinfeldt vara lika passiv i detta fall? Detta börjar likna en fars...
Av 4-5 stora nättidningar så är det endast Expressen man ser det mest av. På de andra nättidningarna får budgeten och 2 bombhot mot McDonals större uppmärksamhet.
Att Doktorn och Per Naket kräver att han ska avgå är ju enbart hyckleri. Vi vet ju hur doktorn har svarat när det gäller hans egna ministarar och alla skandaler.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!