Då jag inte hittat någon Beef Jerky i mitt område så började jag leta på internet. Fann då detta http://www.beefjerky.com/se/ Är det någon som köpt där ifrån eller testat det när ni varit i staterna? Funderar starkt på att köpa några paket.
" Varför köpa gammal torr torkad biff från affären, när du kan äta FÄRSK Final Frontier Beef Jerky från Beefjerky.com? Vi levererar direkt hem till dig i Sverige inom ca en vecka!"
hmmmm....torkad jerky måste välö vara det du är ute efter. har iofs aldrig provat färsk men det låter lamgom gott alltså.
" Varför köpa gammal torr torkad biff från affären, när du kan äta FÄRSK Final Frontier Beef Jerky från Beefjerky.com? Vi levererar direkt hem till dig i Sverige inom ca en vecka!"
hmmmm....torkad jerky måste välö vara det du är ute efter. har iofs aldrig provat färsk men det låter lamgom gott alltså.
Den är ju torkad. Det som menas med färsk är att den är gjord inom två veckor när man får den.
lite sugen att beställa lite jerky med, sjukt gott. har dock inget paypal. det finns dock andra sidor att beställa från usa, men då tar de frakt också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!