• 1
  • 2
2006-10-15, 18:30
Medlem
Presidentens avatar
Kjell Bergqvist och Stefan Sauk är gäst i Bingolotto. I en liten uppstart, innan själva intervjun börjar, läste programledaren högt ur Expressen, där tv-krönikören Anders Björkman skrivit något om Bergqvist/Sauks image.

- Vi läser inte Expressen eftersom det är en skvallertidning som sjunkit lägre än både Se & Hör och Hänt i veckan, sa Bergqvist. (applåder från publiken)

- Jaha ja, men... försökte programledaren.

- ...och för övrigt så är Anders Björkmans image att vara en fyllskalle, det är väl känt i vår bransch, fortsatte Bergqvist.

- Jaha ja, men nu ska vi kanske inte hoppa på någon som inte kan försvara sig, därför att...

-...och om Otto Sjöberg händelsevis tittar på det här programmet så ska du genast stänga av tv:n, för du har inte betalt tv-licensen.

Det kanske inte ser särskilt kul ut i skrift, men i direktsänd tv var det riktigt roligt.
Citera
2006-10-15, 18:58
Bannlyst
Haha, underbart.

Kanske någon som kan rippa och slänga upp på youtube?
Citera
2006-10-15, 22:19
Medlem
kentiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
-...och om Otto Sjöberg händelsevis tittar på det här programmet så ska du genast stänga av tv:n, för du har inte betalt tv-licensen.

Suveränt!
Citera
2006-10-17, 22:11
Medlem
Skitbra! Bergqvist fortsätter vara en idol.
Citera
2006-10-17, 22:13
Bannlyst
Ngn Som Har Det PÅ Film?
Citera
2006-10-17, 22:16
Medlem
Det där såg jag! Så jävla bra. Han sa ju att Expressen är sämre än Se och hör också.
Citera
2006-10-17, 22:20
Medlem
pentrys avatar
Ha! Har aldrig gillat Bergkvist vidare förut, men när jag såg denna käftsmäll steg han rejält i mina ögon. Så kallt i direktsändning och i förbifarten sådär. Jag satt och gapade när han började gå igång. Skulle gärna ta några glas med honom efter detta. Dock är han en ganska medelmåttig skådespelare som likt Kevin Costner bara verkar kunna spela en enda roll i film efter film.
Citera
2006-10-18, 14:17
Medlem
Efraims avatar
Hahahaha så jävla bra!

Ingen som kan lägga upp klippet?
Citera
2006-10-18, 14:22
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det var väldigt roligt i skrift också.

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Kjell Bergqvist och Stefan Sauk är gäst i Bingolotto. I en liten uppstart, innan själva intervjun börjar, läste programledaren högt ur Expressen, där tv-krönikören Anders Björkman skrivit något om Bergqvist/Sauks image.

- Vi läser inte Expressen eftersom det är en skvallertidning som sjunkit lägre än både Se & Hör och Hänt i veckan, sa Bergqvist. (applåder från publiken)

- Jaha ja, men... försökte programledaren.

- ...och för övrigt så är Anders Björkmans image att vara en fyllskalle, det är väl känt i vår bransch, fortsatte Bergqvist.

- Jaha ja, men nu ska vi kanske inte hoppa på någon som inte kan försvara sig, därför att...

Det kanske inte ser särskilt kul ut i skrift, men i direktsänd tv var det riktigt roligt.
Citera
2006-10-18, 14:31
Medlem
ErnstRamsteiners avatar

Hahaha precis som Fula Gubben skriver så är det roligt i skrift också. Kan se Kjell B framför mig när han gör det. Han är en hjälte och gjort många lysande karaktärer. Den som rippar blir dagens hjälte!
Citera
2006-10-18, 14:45
Medlem
Ankdammsmans avatar
Avgå Otto Sjöberg! Hur länge kan han sitta kvar?
Citera
2006-10-18, 14:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Avgå Otto Sjöberg! Hur länge kan han sitta kvar?

Lustigt nog tror jag att detta påhopp från Bergkvist och Sauk är riktigt besvärligt för Sjöberg och Expressen. Tidningen blir påhoppad av två respekterade kändisar i riks-TV och publiken applåderar. Uj uj...

- F.G
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in