2007-03-02, 23:55
Medlem
coremanneJns avatar
Jag tror du har blivit rövknullad.
Välkommen till flashback's gay-community, nu när du har erkänt din stora mörka hemlighet öppnas lite nya underforum för dig!

Melodifestivalen
Måns Zelmerlöw
och klassikern Skor
Citera
2007-03-03, 00:03
Medlem
klos_s avatar
om man vill slipa att få hemoroider så ska man käka mkt fiber så tarmarna jobbar...

/Mvh Klos
Citera
2007-03-13, 00:27
Medlem
eggshellss avatar
Jag har dåliga nyheter, det som trådskaparen beskriver stämmer ganska bra på mig, fan jag är inte ens 30 år...

de kommer och går med 2-3 månaders mellanrum, inte så man dör men vissa svårigheter att sitta kan de va. Trist

Skratta ni nu, bara vänta....
Citera
2007-03-13, 07:56
Medlem
Balkongståarns avatar
Riktiga män har hemoroider!
Citera
2007-03-13, 19:04
Medlem
Stor-Orvars avatar
Druvklase

En riktig karl har alltid druvklasen med sej om han skulle behöva förföra nåt fruns....:-)

Jag garvade så jag fes av den här tråden... Ajjjjjj.
Citera
2007-05-09, 19:40
Medlem
HorHusets avatar
allt är bra med analen nu, bara att inte torka sig me en toarulle vid varje toa besök och inga mer sånna monter fisar heller, bara att sitta o ta de lilla lugna på taon, ta med en tidning eller två så man inte behöver krysta som om de va tvillingar påväg utan sitta där i lugna ro o lyssna på plaskandet.

fast den kan ploppa ut ibland så ta de lugt me frisarna. (jag är inte ens 20 ännu så kan hända dig med )
Citera
2007-08-21, 18:47
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4radox
Hahaha, den här tråden förgyllde min i övrigt ganska halvtaskiga förmiddag.
Ett stort tack till HorHuset och alla med svar som fått mig att skratta tills jag kiknat.
Haha fyfan, jag har också fått hemoroider nu och sökte upp en tråd om ämnet för att lära mig lite. Kunde inte sluta skratta när jag läste inläggen och av varje skratt så gjorde det ännu ondare i analen.

EDIT: kan ju påpeka att detta är andra gången jag har problem. Senast var för ganska exakt 2 år sen..
Citera
2007-08-21, 20:06
Medlem
Åh herregud, jag är inte direkt den som oroar mig över min hälsa inte i närheten av att vara hypokondriker. Men nu när jag läser hur vanligt det är med hemorojder kan jag inte bli annat än en smula nervös. Jag vill aldrig ha en hemorojd i hela mitt liv, verkar ju vara alldeles fruktansvärt
Citera
2007-08-22, 23:55
Medlem
Heller78s avatar
Det är inte bara hemorrojder du har att frukta. Ordentligt krystande kan även leda till anal invagination... Mmmm, ischemisk tarm som hoppar ut och vädrar morgonluft...
Citera
2007-08-23, 01:59
Medlem
Hahahaha, oj vad jag har skrattat åt denna tråden!

Skrattar bäst som skrattar sist!?
Citera
2007-08-23, 02:58
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risgrynsgröt
Hahahaha, oj vad jag har skrattat åt denna tråden!

Skrattar bäst som skrattar sist!?
Fortsätt du att äta din gröt ska nog tarmarna hålla några år till.

Men ärligt talat: det var länge sen jag garvade så hårt åt en tråd som jag gjort till denna!
Citera
2007-08-23, 03:08
Medlem
j0h2ns avatar
Hade det en period för några år sen, men det har försvunnit. Var tom hos doktorn, som dock inte gjorde någonting. Eventuellt salva.

Som någon sa, riktiga män har dem

Lider med er för övrigt, de är inte mysiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in