• 2
  • 3
2006-10-15, 17:02
Medlem
Bullsquids avatar
Har själv däckat i en snödriva på alkohol+GHB.
Hade nog inte gått allt för bra om inte polisen hittat mej o kört mej till akuten sen.

En annan dum blaning var dexofen+GBL... var aldrig meningen att blanda de 2 men jag hade tidigare på kvällen slängt i mej 9st dexofen och inget hade hänt så jag hade typ glömt av det och senare på kvällen blev jag bjuden på en kork GBL.
Fick en skitäcklig stickande känsla i hela kroppen och kunde varken röra mej eler prata så tillslut däcka jag ihop på golvet och vakna upp ca 3 timmar senare.
Citera
2006-10-15, 17:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Kan tanka mig att chansen e ratt stor men snacka med Nemesis om det, han vet sakerligen.
"I kill people for money, but you're my friend, so I kill you for free!"

Nä, men annars så var ju både gobbe och tunga opiater och benso bra idéer... Gärna alla tre på samma gång och i så stor mängd som möjligt... Tror inte heller att risken för hjärnskador och andra men för livet är så stor då heller, även om man mot för modan skulle misslyckas... Om man däremot lägger sig i en snödriva och räddas kan man ju få kallbrand...

Men nu skall vi inte vara suicidala! Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life! =)
Citera
2006-10-15, 17:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Min personliga erfarenhet är kodein, alkohol och en spliff.. Döden blir inte skönare en så skulle jag tro, var en hårsmån ifrån för några månader sen och det var bland det skönaste jag har varit med om..

Hur mkt kodein hade du tagit?
Citera
2006-10-15, 19:06
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hur mkt kodein hade du tagit?

Hade tagit 300mg, d.v.s en karta Citodon.
Dumt jag vet, inga moralpredikningar tack!
Citera
2006-10-15, 21:21
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Ponera att man bestämt sig för att avsluta livet i förtid och söker en drog som dels tar bort rädslan för att dö och inte försätter en i ett så positivt sinnestillstånd att man kommer på andra tankar. Ett behagligt sätt att avsluta livet på mao. Vilken drog skulle passa detta syftet bäst?

vill du verkligen dö så blanda alkohol, ghb och opiater
Citera
2006-10-15, 21:29
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Hade tagit 300mg, d.v.s en karta Citodon.
Dumt jag vet, inga moralpredikningar tack!

Ah nu kommer jag ihåg att det talats om denna konsumtionen, det är paracetamolen där som var speciellt farlig, men en paracetamolförgiftning ger en lång och plågsam död, att du drack alkohol till gjorde de bara värre, du har tur som slapp magpumpning osv .
Citera
2006-10-15, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Du sitter ju där och skriver, man kan inte vara säker på att man varit död förren någon har återupplivat en. För övrigt tror jag att en snabb och fridfull död vore heroin IV i stor dos, smack så blev de svart.

Och för övrigt så räcker det med max 300kr kostnad för jonket till någon som vill ta livet av sig (om man inte har tolerans och administrerar IV).
Vad menas med IV?
Citera
2006-10-15, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurian
Vad menas med IV?
intravenöst, alltså att skjuta med spruta i en ven.

Jag vet att tidigare i veckan när vi tog på tok för mycket datura + massa andra saker (bl.a. flugsvamp, dxm, toppisar) så kom vi till ett stadie då döden kändes oundviklig och att en koma höl på att smyga sig fram. I början var det nojigt men efter en timme kanske så var vi alla övertygade om döden och hade accepterat den, att dö då hade inte varit konstigt på nåt sätt. Fast på nåt höger överlevde vi.
Citera
2006-10-16, 12:13
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
gjorde det ont då? eller nåt obehag? funderar på badkar ist för snödriva men gillar inte drunkning..

Nej jag kände inget direkt obehag....de enda som var lite jobbígt var att jag efter polisen atta mig vakna upp för att 2 sec senare tuppa av...om och om igen på gammalt vanligt gobbe manér
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in