2006-10-14, 21:41
Medlem
Mourns avatar
Kan tanka mig att chansen e ratt stor men snacka med Nemesis om det, han vet sakerligen.
Citera
2006-10-14, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Man kanske skulle skaffa ett sådant kit och låsa in i ett bankfack eller ngt om antidepp och psykologer inte kan hjälpa en.

Varför låsa in det i ett bankfack? Tänk om du måste ta livet av dig på en helg, fan va drygt och vara tvungan att vänta till måndag.

Föresten så är detta nog en av dom mest återkomande trådar i
'övriga droger'. Hoppas således att den låses.
Citera
2006-10-14, 21:42
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomerang
varje gång jag vill dö utan dåligt samvete så klämmer jag i mig några nävar valium! hejhopp var dock etag sedan jag dog men har man tur får man chansen snart igen!

Man har ju daligt samvete men jag dog nastan en gang och precis innan jag skulle do sa slapptes allting och man kande precis som om polarna/familjen skulle forsta, detta var dock inget sjalvmordsforsok.
Citera
2006-10-14, 21:43
Medlem
Nirps avatar
Citat:
SLH, SannoLikHeten
Jag skulle nästan påstå att den är 100% om du sätter i dig 10.000 kronor heroin, om du nu inte blir rejält jävla blåst när du handlar...

För någon utan tolerans bör väl ett gram räcka?
Citera
2006-10-14, 22:10
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
En stor dos PCP som man flippat ur pa ordentligt hade ocksa varit roligt och filmat allting.

Blir väl bara jobbigt om man snear på PCP, precis som med vilken hallucinogen som helst? Har aldrig testat heroin eller några opiater öht, men fick jag veta att jag hade en vecka kvar att leva skulle jag köra stenhårt där. Livet blir nog inte bättre än så om man har råd.
Citera
2006-10-14, 22:52
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider Mike
Jag ska köra gbl+benzo kanske nån grogg med sen lägga mig i en snödriva..Förutsätter att det är kallt iofs..

Den där har jag provat.......några polare hitta mig i snödrivan och polisen kom och körde mig till sjukhuset. Blev återupplivad med defibrilator och överlevde som tur va. Jag jorde de inte för att ta livet av mig utan bara i berusnings syfte dock.
Citera
2006-10-14, 23:26
Medlem
Spider Mikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Den där har jag provat.......några polare hitta mig i snödrivan och polisen kom och körde mig till sjukhuset. Blev återupplivad med defibrilator och överlevde som tur va. Jag jorde de inte för att ta livet av mig utan bara i berusnings syfte dock.
gjorde det ont då? eller nåt obehag? funderar på badkar ist för snödriva men gillar inte drunkning..
Citera
2006-10-14, 23:42
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ponera att man bestämt sig för att avsluta livet i förtid och söker en drog som dels tar bort rädslan för att dö och inte försätter en i ett så positivt sinnestillstånd att man kommer på andra tankar. Ett behagligt sätt att avsluta livet på mao. Vilken drog skulle passa detta syftet bäst?

Men du hade val tankt leva nagra ar till?
Citera
2006-10-14, 23:45
Medlem
m96mafrs avatar
Ja

Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Men du hade val tankt leva nagra ar till?

Jag finner det osannolikt att sjukvården inte skulle få mig på bättre tankar, så frågan får anses hypotetisk.
Citera
2006-10-15, 13:18
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Min personliga erfarenhet är kodein, alkohol och en spliff.. Döden blir inte skönare en så skulle jag tro, var en hårsmån ifrån för några månader sen och det var bland det skönaste jag har varit med om..

Du sitter ju där och skriver, man kan inte vara säker på att man varit död förren någon har återupplivat en. För övrigt tror jag att en snabb och fridfull död vore heroin IV i stor dos, smack så blev de svart.

Och för övrigt så räcker det med max 300kr kostnad för jonket till någon som vill ta livet av sig (om man inte har tolerans och administrerar IV).
Citera
2006-10-15, 13:39
Medlem
Tribe^s avatar
Har alltid trott på konceptet Going out with a bang

Så det är bästa sättet, sitt på en jävla massa sprängmedel påtänd på speed eller ecstasy och skrik "Det här är för tomtenissarna" och sedan pang. Folk kommer att komma ihåg dig lång tid framöver.
Citera
2006-10-15, 13:40
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Du sitter ju där och skriver, man kan inte vara säker på att man varit död förren någon har återupplivat en. För övrigt tror jag att en snabb och fridfull död vore heroin IV i stor dos, smack så blev de svart.

Och för övrigt så räcker det med max 300kr kostnad för jonket till någon som vill ta livet av sig (om man inte har tolerans och administrerar IV).

Återupplivat vet jag inte om det kan kallas, men jag hade nästan däckat iaf och en kompis ryckte upp mig så jag inte somnade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in