Idag när jag var i affären och gick förbi snackshyllan fick jag se en påse jag aldrig tidigare sett. Den låg intryckt i ett hörn med massa andra liknande påsar. Ljusblå påse från Estrella med Holiday Chips.
"Tunna potatischips med smak av grön paprika, lök, sourcream och cayenne."
Har precis smakat dem och de är underbart goda. Har någon annan sett/smakat dem? Är de nya? Isåfall borde det ju stått NYHET på påsen samt att de borde haft en bättre placering i butiken?
Hmm..alltså samma smak som deras holiday dipp? Har faktiskt inte sett chipsen ännu men ska hålla ögonen öppna , kan va en riktig hit
Så det finns en dipp av samma smak? Känns som om att man borde köpa både dippen och en chipsen av denna smak. Låter som en symbios som tillfredställer vilka smaklökar som helst.
Lätt dom näst äckligaste chipsen jag ätit (förutom OLW chips som fanns för en herrans massa år sedan som skulle smaka italienska kryddor eller vafan det var som var äckligast.) Smakar som gammal holliday dip som stått i kylen för länge luktar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!