• 2
  • 3
2006-10-15, 15:01
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande ....
Som köps på apoteket eller ?
Har läst runt lite på forumet för å försöka få mig en liten bild hur saker å ting funkar...
(Skrämmande läsning för en som dricker hemkört när man ska slå på stort)

Tack för alla tips !!!

Jag skulle inte rekommendera att du sliter upp ett urinprov mitt i allt.

Men prova du och säg hur det går jag tror snarare på mycket negativa erfarenheter.

Prata istället för att gå bakom ryggen på henne, gör så mycket bättre. Det kan vara en djupare depression som flera säger och då hjälper inte ett urinprov.
Citera
2006-10-16, 15:01
Medlem
Ado0s avatar
Kan vara en mix mellan de lugnande hon tar + alkohol + depression, om det vill sig riktigt illa kanske att hon tar lite extra, men inte nödvändigt...

Om du inte vill gå rakt på sak kan du ju börja med att försöka få henne att dra ner på vinet då alkohol bryter ner bl a B12 vilket är en vitamin som ökar välmåendet..

MEN agera INTE som en vakt så du kollar henne så gott som var dag om hon druckit (eller tagit annat)
Citera
2006-10-16, 21:34
Medlem
Kom just från tjejen som däckade innan lilla-sportspegeln... hon var kanon när jag kom dit efter jobbet. Ledsnade å åkte hem.
Börjar bli ganska övertygad om att det "bara" är alkohol problem hon har (kanske hamnat i fel forum) får inrikta mig på det iaf..

Imponerad av all hjälp/tips man får här, har ändrat uppfattning om er knarkare (ta inte illa upp nu)

Tack !
Citera
2006-10-16, 23:25
Medlem
enannangångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande ....
Har träffat en tjej som jag gillar som fan, hon har berättat att hon haft problem med droger tidigare. Åkte fast med heroin på och i sig ...
Slutade då utan hjälp, med alla droger detta för drygt ett år sen
Har efter det inte tagit nåt (säger hon) utom hash nån enstaka gång.
Nu har hon dock börjat bete sig lite skumt å jag som inte fattar nåt om droger (ingen erfarenhet alls) är starkt misstänksam.

Hur ser jag/märker/hör att hon tagit nåt?

Kan man lämna frivilligt pissprov? (om hon går med på´t alltså)

Tacksam för alla tips ......

Jag hade lämnat henne vem fan vill ha en horsepundar brud ? Visst människor kan förändras, men man kan inte förändra det förflutna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in