Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Vi som ger killen svar på denna fråga har troligtvis brukat dessa ganska länge och har tolleras.. Fundera lite på hur myckte benzo du tog första gången och hur du reagerade..
Vi vet dessutom om killen väger 50kg eller 90kg, eller om han är känslig för medeciner generellt...
Jepp, håller med! Tror säkert det kan räcka bra med en Stessfemma, eller kanske så lite som en halv beroende på vikt osv. Det kanske till och med funkar med Atarax. Det beror lite på hur mkt man har laborerat med sina GABA-receptorer innan har jag fått för mig, angående på hur man reagerar på olika mediciner. Har man t ex supit mkt så brukar man tåla mer benso har jag för mig. Är inte hundra, men har för mig att det är så.
Det jag har fått förklarat från läkare är i alla fall att t ex Atarax och liknande blir i stort sett verkningslöst ifall man klivit på bensotåget regelbundet. Antihistaminer brukar inte vara några som helst problem att få prova om man går till en läkare, värre brukar det vara när det kommer till benso.