2022-02-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Från Expressen.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...amma-victoria/

Varför sa Daniel ”Jag är ju van att vara nummer två”?
Menar han kanske lite skämtsamt att barnen är mammiga eller pikar han Victoria för att hon är kronprinsessa? Victoria såg inte så road ut när han sagt det.
Ryktena som ni skriver här och som står i den jätteseriösa skvallersajten tror jag inte på.
Otrohet och skilsmässa? Nja..
Citera
2022-02-09, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Tänker detsamma. Svårt att gissa vad som är sant om Hans Kungliga höghet prins D (a k a Hästkuken när ryktena mest kommer från en källa men rykten har ofta någon form av grund.

Börjar bli väl mycket rykten ändå. Teorier om att HK har bögat runt, knullat med brudar både hit och dit. Kan vi bara få något från kvällsljugarna snart så vet vi i alla fall att det finns någon substans.

Neurath-ryktet tror jag härstammar från att SP click-baitar med rubriken och att vissa saknar läsförtåelse. Hon och dåvarande mannen är gemensamma bekanta och D berättade om otrohet i vännernas (Neurath och hennes mans) äktenskap för Victoria. Och så var det någon bloggare som orkade skriva ett helt inlägg men inte läsa artikeln det byggde på ordentligt.
Om det nu inte är så att han hade andra uppgifter som skulle styrka ytterligare en otrohetsrelation, med samma väninna involverad men det är jag lite tveksam till. Har någon hört/sett något som faktiskt stöder detta rykte? (Stoppa pressarnas artikel gör det inte).
Senast redigerad av TigerKid2 2022-02-09 kl. 17:32.
Citera
2022-02-09, 17:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Neurath-ryktet tror jag härstammar från att SP click-baitar med rubriken och att vissa saknar läsförtåelse. Hon och dåvarande mannen är gemensamma bekanta och D berättade om otrohet i vännernas (Neurath och hennes mans) äktenskap för Victoria.
Och skvallerhistorien om att D skulle ha berättat detta för Viktoria kommer ifrån SP i sin tur.

Att SP har med en bild på Neurath i en artikel om den andra kvinnan kommer efter att Neurathskvallret tog fart här på Flashback efter ett blogginlägg där hon nämdes som Femme Fatal.
SP gör inte den direkta kopplingen att D och CN haft en knullrelation, utan artikeln tar upp hennes tidigare otrohet med exmaken. Men spelar på skvallret här i tråden såklart.

Med det sagt, så tror jag att CN och Daniel med fru haft parmiddagar, låtit barnen leka ihop. Och kommit varandra nära. Kanske under en träff där barnen skulle leka med varandra och Daniel och Neurath var de lämnande föräldrarna så hettade det till och Estelle kom på dem mitt i akten.
Citera
2022-02-09, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Menar han kanske lite skämtsamt att barnen är mammiga eller pikar han Victoria för att hon är kronprinsessa? Victoria såg inte så road ut när han sagt det.
Ryktena som ni skriver här och som står i den jätteseriösa skvallersajten tror jag inte på.

Tror att många pappor känner igen det där
Citera
2022-02-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Haga slott radonsanerades i den stora renoveringen för över 50 miljoner innan deras inflyttning 2010

Aha, hörde om för höga halter för ett par år sedan så de kanske snålade Dock, det var bara en teori. Däremot känner man att ngt måste vara bestämt när de går ut med att det ska stå tomt under hela -22.
Citera
2022-02-09, 20:21
Medlem
Sladderbrallas avatar
Vad händer, när ska bomben brisera?
Citera
2022-02-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla

Haha ja läser man här tror man det ska ske snart men jag tror mer på aldrig. Jag hoppas dock de inte håller ihop bara för sakens skull o att han ändrar sig om han är dryg mot henne. Hon är värd det bästa.
Citera
2022-02-09, 21:10
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno

Alla som har barn vet att barn kan vara mammiga (eller pappiga) i perioder, så syftade han på att Oscar är mammig så måste han skojat.
Kommentaren kan ju även tolkas på annat vis eftersom Viktoria är kronprinsessa. Känns dock lite konstigt och otroligt att han indirekt skulle gnabbas med henne när de filmas.
Citera
2022-02-09, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Typ aldrig. Det är ju SP som ligger bakom "nyheten" = noll trovärdighet
Citera
2022-02-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoe
Haha ja läser man här tror man det ska ske snart men jag tror mer på aldrig. Jag hoppas dock de inte håller ihop bara för sakens skull o att han ändrar sig om han är dryg mot henne. Hon är värd det bästa.

Värd det bästa?? Hon och övriga i bidragsfamiljen har inte lyft ett finger i hela sitt liv bara levt på skattepengar. Jag föraktar dig.
Citera
2022-02-09, 22:49
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Typ aldrig. Det är ju SP som ligger bakom "nyheten" = noll trovärdighet
Nu har ju SP en viss credibility eftersom det faktiskt var de som avslöjade Fredrik Federlays förhållande med en dömd pedofil. Dessutom har de gått extremt hårt med många olika artiklar de senaste dagarna.

Känns som att det vore dumt att bränna det uns av trovärdighet de upparbetade med Federlay-affären om detta vore en 100% lögn tagen ur luften.

Jag tror säkert att de chansar lite men ingen rök helt utan eld här tror jag.
Citera
2022-02-09, 23:16
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jasså de ska skiljas. Vilken degenerering av kungamakten. Så går det när man gifter sig med uppkomlingar som inte är kungliga eller av yppersta överklass. Hoppas Viktoria väljer bättre nästa gång.
Ja, vilken degenerering av kungamakten. Verkligen, så går det när man gifter sig med uppkomlingar.
Men man kan undra, blir det som i Norge nu med dom kungliga, eller ännu mer postmodernt med en massa problem och mentala nedsättningar?
Yppersta överklass, det finns väl kvar lite, men inte så mycket eller?
Nu när det kommit ut så är det väl helt kört eller? Vem var kvinnan? Har dom ett förhållande eller var dom bara fulla?
Blondinbella var väl rätt aktiv med att ta sig in i den yppersta överklassen på sin tid med uradel, miljardärer, VD-ar, politiker och kungliga kusiner? E hon i en manisk period nu igen?
Senast redigerad av becko 2022-02-09 kl. 23:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in