Är det någon som har handlat på Katsching.se? Hur är kundservicen och leveranstiden där?
Jag tänkte förlänga mitt Telenor abb där, de har ju betydligt bättre priser än Phonehouse och Aircall på exakt samma saker!
Köpte min senaste telefon där. Beställde sent på kvällen dag1(kl22) skickades dagen efter, och jag hämtade ut den på posten dag3. Bra! Lika snabbt när jag sen köpte lite tillbehör till telefonen.
Handlade där för inte så länge sedan och det funkade kalas. Det tog en dag eller två att ordna med förlängning av abonnemanget men sedan var det bara att hämta ut den på posten.
Jag beställde en mobil därifrån, tog 4 arbetsdagar innan jag fick den. Kan rekommendera sidan både med tanke på servicen och priset jag fick ge för mobilen.
Handlade min nuvarande mobil där, för kanske ett år sedan - funkade utan problem. Den kom på några dagar, har inte haft några bekymmer så kundtjänsten vet jag inget om.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!