2006-10-09, 20:26
Medlem
lepops avatar
Är det någon som har handlat på Katsching.se? Hur är kundservicen och leveranstiden där?
Jag tänkte förlänga mitt Telenor abb där, de har ju betydligt bättre priser än Phonehouse och Aircall på exakt samma saker!
Citera
2006-10-09, 20:32
Medlem
Kowalskis avatar
Köpte min senaste telefon där. Beställde sent på kvällen dag1(kl22) skickades dagen efter, och jag hämtade ut den på posten dag3. Bra! Lika snabbt när jag sen köpte lite tillbehör till telefonen.

Har ingen erfarenhet av deras kundtjänst.
Citera
2006-10-09, 20:37
Medlem
brainpools avatar
Handlade där för inte så länge sedan och det funkade kalas. Det tog en dag eller två att ordna med förlängning av abonnemanget men sedan var det bara att hämta ut den på posten.
Citera
2006-10-09, 21:07
Medlem
Cock_Sparrers avatar
tog 4 dagar för mig att få min telefon.. Bra leverans tid aldrig andvänt supporten..
Citera
2006-10-09, 21:43
Medlem
Mohammed_Rajpars avatar
Funkar mycket bra. Tummen upp.
Citera
2006-10-12, 11:00
Medlem
lepops avatar
Tjejen beställde en mobil från dem nu, det tog tre dagar, hon var jätte nöjd tydligen.
Citera
2006-10-12, 11:24
Medlem
Varnims avatar
Beställde min på söndagkvällen och hade den på tisdagen vid fyra när mitt postställe sorterat upp sin post. Blir inte bättre i leveransväg

Har (som tur var) inte behövt bråka med deras support än
Citera
2006-10-12, 11:26
Medlem
Sun Rulers avatar
Jag beställde en mobil därifrån, tog 4 arbetsdagar innan jag fick den. Kan rekommendera sidan både med tanke på servicen och priset jag fick ge för mobilen.
Citera
2006-10-12, 11:34
Medlem
Handlade min nuvarande mobil där, för kanske ett år sedan - funkade utan problem. Den kom på några dagar, har inte haft några bekymmer så kundtjänsten vet jag inget om.

Bra priser hade de också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in