2006-10-15, 18:23
Medlem
THXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
alla dessa kurer? kört en riktig och det var den senaste...

men ok förstår vad du menar...
hej
kör på, skippa hgh bara. hur hade du tänkt sticka?
Citera
2006-10-15, 18:28
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THX
hej
kör på, skippa hgh bara. hur hade du tänkt sticka?

sätter 2 stick varje torsdag när ja kommer hem från jobbet, jobbar borta mån-tors så kommer hem torsdag kväll, det som är lite drygt man orkar inte träna när man ligger borta på jobb, går upp klockan 6 på morgonen jobbar till 7 på kvällen, duscha, äta massor med mat, sen är det dax å sova...

1 stick med 3ml deca och 1 stick med 4ml susta (första veckan, sen 3ml)...

hoppar HGH och winnarna...
Citera
2006-10-15, 18:35
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan
185 85kg och dom statsen.. och alla dessa kurer... prepptorsk och lat får jag en känsla av.

En hästkur med din fysik ser det ut som.

i stället för att klanka, som många på det här forumet gör, så varför inte hjälpa?
Citera
2006-10-15, 18:42
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan
185 85kg och dom statsen.. och alla dessa kurer... prepptorsk och lat får jag en känsla av.
En hästkur med din fysik ser det ut som.

Varit medlem en månad o du börjar redan få en översittar-attityd..
Citera
2006-10-15, 18:44
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hade hoppat över tillväxten helt klart, kostar mkt mer än de smakar... ingen större muskeltillväxt att prata om.

Sant, sant. Speciallt också om han endast kör det under sex veckor, det är ju barockt, om man nu inte är ute efter en gnutta fettförbränning - men då hade jag hellre plockat fram löpskorna eller ett hopprep
Citera
2006-10-15, 19:08
Medlem
Cykeltratts avatar
får leta mig till ett seriöst forum, tragiskt hur det blivit på FB, ingen kan hjälpa utan alla ska visa att just dom är bäst eller störst och vackrast... några få undantag så klart...
Citera
2006-10-15, 20:09
Medlem
THXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
sätter 2 stick varje torsdag när ja kommer hem från jobbet, jobbar borta mån-tors så kommer hem torsdag kväll, det som är lite drygt man orkar inte träna när man ligger borta på jobb, går upp klockan 6 på morgonen jobbar till 7 på kvällen, duscha, äta massor med mat, sen är det dax å sova...

1 stick med 3ml deca och 1 stick med 4ml susta (första veckan, sen 3ml)...

hoppar HGH och winnarna...

7ml jävlar, jag som blev orolig över mina 3ml x2
Citera
2006-10-15, 20:18
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Sant, sant. Speciallt också om han endast kör det under sex veckor, det är ju barockt, om man nu inte är ute efter en gnutta fettförbränning - men då hade jag hellre plockat fram löpskorna eller ett hopprep

Nja, fettförbränningen är extremt marginell... du märker inte av den på winny.
Citera
2006-10-15, 21:13
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Nja, fettförbränningen är extremt marginell... du märker inte av den på winny.

Mmm jag vet, tänkte på tillväxt faktiskt..
Citera
2006-10-15, 21:24
Medlem
Cykeltratts avatar
winnarna var inte tänkt i fettförbrännande syfte, utan mer som ett avslut för att få behålla mer av det jag byggt upp...

angående tillväxt så har jag hört att 6 veckor med 3-4 iu är bra för nybörjaren och ger bra resultat, och jag har aldrig kört tillväxt = nybörjare, så därför tyckte jag just 6 veckor lämpade sig bra.
Citera
2006-10-16, 05:53
Medlem
[quote=Cykeltratt]usch hatar stats

185 lång
85.5 kilo
ca 12% kroppsfett (jobbar på att öka det)'
ligger på ca 3600kcal om dagen
kost: hehe, den är lite slirig, men har gainers som ger mig 1250kcal om dagen + proteinpulver 100%whey som ger mig 300kcal om dagen, därefter är det vanlig husmanskost, makrill, pizza då å då, 1 liter fil till frukost ger mig 700kcal... som ni ser är jag inte jättenoga med vad jag äter, men var noga förut så kalorierna räknar jag automatiskt varje dag, arbetsskada, hehe.

tar bara en övning per kroppsdel orkar inte annat, och vikterna skiljer så klart från gång till gång eller vilken övning jag börjar med. men men; tränar med:

rygg: marklyft ca 130kg x6 x3
biceps: ca 23kg hantelcurl x6 x3
bröst: bänk ca 90kg x8 x3 hantelpress: 35kg x8 x3 (lutande åt bägge håll)
triceps: tricepspress ca 30kg x6 x4
ben: benspark 65kg / 1 ben x8 x3
mage: aldrig tränat
vader: ca 70kg x12 x3 vadpress
axlar: axelpress m stång ca 60kg beroende på humör

ehhh, glömt något? sovit dåligt så är lite trött...

men bara å fråga på

ahahah hahahah hahahah.... aha du menar allvar? err... aja träna magen för o balansera upp ryggstyrkan annars kommer du så småningom får ont i korsryggen. ang kuren så tycker jag att det e i helvete o ta i me prepp känns som du borde försöka träna upp din viljestyrkan först så kommer kroppen hänga med utan prepp.
Citera
2006-10-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Varit medlem en månad o du börjar redan få en översittar-attityd..

Du har rätt en önödig kommentar, ursäktar den. Får ofta känslan av att träningen nästan kvittar och att ju mer AAS desto bättre, spruta in muskler ut. Syftar inte direkt till den här tråden. OT nyway!

Hur går det nu med kuren Cykeltratt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in