• 2
  • 3
2012-02-21, 23:13
Medlem
Strungs avatar
Jag har bara kpt ett pack och dom var fan goda, dock s var dom lite dyrare tyvrr. Sg nu p den lokala kiosken att dom fanns i tv olika slidepack ungefr som det fanns p JS
Citera
2012-02-22, 01:20
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strung
Jag har bara kpt ett pack och dom var fan goda, dock s var dom lite dyrare tyvrr. Sg nu p den lokala kiosken att dom fanns i tv olika slidepack ungefr som det fanns p JS

Vad kostar ett paket dr? P en vlsorterad tobaksbutik hr i Stockholmsomrdet s gr den endast p 45 spnn, som ven r priset tryckt p plasten.
Citera
2012-02-22, 12:05
Medlem
Strungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catastrov
Vad kostar ett paket dr? P en vlsorterad tobaksbutik hr i Stockholmsomrdet s gr den endast p 45 spnn, som ven r priset tryckt p plasten.
Nr jag kpte ett pack och det var innan tobaksskatten hjdes s fick jag betala 54 kr eller ntt.
Citera
2012-02-22, 13:33
Medlem
Josaderos avatar
Betalade 45 kr igr fr ett pack, vrt pris och goda ciggaretter
Citera
2012-02-23, 00:56
Medlem
Catastrovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strung
Nr jag kpte ett pack och det var innan tobaksskatten hjdes s fick jag betala 54 kr eller ntt.
Vad konstigt nd. Det verkar som att priset p dessa sjnk med nstan tio spnn, samtidigt som hjningen intrffade.
Citera
2012-02-23, 06:37
Medlem
GrooveMerchants avatar
Tror att B&H har gtt samma de till mtes som flera andra klassiska cigarettmrken, att namnet kpts upp av lgpristobakstillverkare.

Tycker inte att det r samma goda smak lngre, tvrtom smakar de som torr blyertspenna.
Citera
2012-02-25, 10:30
Medlem
Benson & hedges gold = Virginia tobak

Benson & hedges slidepacks = american blend tobak.

S det har inget att gra med att en lgpristillverkare har kpt upp det. 2 olika tobakssorter helt enkelt.
Citera
2014-04-11, 18:49
Medlem
Ngon som har koll p vart man kpa B&H i Stockholm?
Citera
2014-04-11, 20:49
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaop
Ngon som har koll p vart man kpa B&H i Stockholm?

Pressbyrn har.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in