Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-10-09, 12:51
  #1
Medlem
Är det någon som uppskattar dom här godingarna? Jag blev tipsad av den lokala tobakshandlaren när Lucky Strike var slut.

Vad tycker ni?


Scizo
Citera
2006-10-09, 12:55
  #2
Medlem
Mycket goda brukar köpa en limpa då och då av min tobakshandlare. Sedan handlade jag ett antal godingar i Kina när jag var där i somras. Men vad gäller Benson så är ju asken mycket snygg
Citera
2006-10-09, 13:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Mycket goda brukar köpa en limpa då och då av min tobakshandlare. Sedan handlade jag ett antal godingar i Kina när jag var där i somras. Men vad gäller Benson så är ju asken mycket snygg

Precis
Kan upplysa er andra om att det är 20 stycken i ett paket, och ett paket kostar 42:-. Iaf där jag brukar köpa dom, asken är guldig och väldigt elegant
Citera
2006-10-09, 14:03
  #4
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scizo'
Precis
Kan upplysa er andra om att det är 20 stycken i ett paket, och ett paket kostar 42:-. Iaf där jag brukar köpa dom, asken är guldig och väldigt elegant

Jag kan även fylla i att filtren är speciella (i varje fall vad jag minns)

Mvh. Massimo
Citera
2006-10-09, 18:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massimo
Jag kan även fylla i att filtren är speciella (i varje fall vad jag minns)

Mvh. Massimo

Dom har en annorlunda nyans än vanliga ciggaretter, eller tänkte du på något annat?



Scizo
Citera
2006-10-09, 19:01
  #6
Medlem
Filmas avatar
Jag köpte ett packe smuggel av B&H på roskilde. Var inte i närheten av vad orginalet kan prestera. Jag gillar dem.
Citera
2008-12-02, 14:28
  #7
Avstängd
J.Os avatar
jag skakar liv i den här tråden genom att fråga; var i stockholmsområdet kan jag inhandla ett paket benson & hedges gold?
Citera
2008-12-02, 19:43
  #8
Medlem
Zoolander84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.O
jag skakar liv i den här tråden genom att fråga; var i stockholmsområdet kan jag inhandla ett paket benson & hedges gold?

Var och varannat 7-11 och Pressbyrån har B&H i innerstan. Plus åtskilliga välsorterade tobakister.
Citera
2008-12-02, 19:55
  #9
Avstängd
J.Os avatar
tackar för det!
var landar priset på ett paket?
Citera
2008-12-02, 20:07
  #10
Medlem
Zoolander84s avatar
Ganska exakt 52:- om jag inte missminner mig
Citera
2008-12-02, 22:34
  #11
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scizo'
Dom har en annorlunda nyans än vanliga ciggaretter, eller tänkte du på något annat?



Scizo

Filtret går att dela i två, precis som på Pall Mall med filter (som ej säljs i Sverige).

Varför går inte Lambert & Butler att köpa i Sverige?
Citera
2008-12-02, 23:06
  #12
Medlem
Juörgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Filtret går att dela i två, precis som på Pall Mall med filter (som ej säljs i Sverige).

Varför går inte Lambert & Butler att köpa i Sverige?

Va? hur då? Sitter här med ett pack benson och det är helt vanliga filter på dom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback