• 1
  • 2
2006-10-09, 12:51
Medlem
Är det någon som uppskattar dom här godingarna? Jag blev tipsad av den lokala tobakshandlaren när Lucky Strike var slut.

Vad tycker ni?

Scizo
Citera
2006-10-09, 12:55
Medlem
Mycket goda brukar köpa en limpa då och då av min tobakshandlare. Sedan handlade jag ett antal godingar i Kina när jag var där i somras. Men vad gäller Benson så är ju asken mycket snygg
Citera
2006-10-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Mycket goda brukar köpa en limpa då och då av min tobakshandlare. Sedan handlade jag ett antal godingar i Kina när jag var där i somras. Men vad gäller Benson så är ju asken mycket snygg

Precis
Kan upplysa er andra om att det är 20 stycken i ett paket, och ett paket kostar 42:-. Iaf där jag brukar köpa dom, asken är guldig och väldigt elegant
Citera
2006-10-09, 14:03
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scizo'
Precis
Kan upplysa er andra om att det är 20 stycken i ett paket, och ett paket kostar 42:-. Iaf där jag brukar köpa dom, asken är guldig och väldigt elegant

Jag kan även fylla i att filtren är speciella (i varje fall vad jag minns)

Mvh. Massimo
Citera
2006-10-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massimo
Jag kan även fylla i att filtren är speciella (i varje fall vad jag minns)

Mvh. Massimo

Dom har en annorlunda nyans än vanliga ciggaretter, eller tänkte du på något annat?

Scizo
Citera
2006-10-09, 19:01
Medlem
Filmas avatar
Jag köpte ett packe smuggel av B&H på roskilde. Var inte i närheten av vad orginalet kan prestera. Jag gillar dem.
Citera
2008-12-02, 14:28
Bannlyst
jag skakar liv i den här tråden genom att fråga; var i stockholmsområdet kan jag inhandla ett paket benson & hedges gold?
Citera
2008-12-02, 19:43
Medlem
Zoolander84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.O
jag skakar liv i den här tråden genom att fråga; var i stockholmsområdet kan jag inhandla ett paket benson & hedges gold?

Var och varannat 7-11 och Pressbyrån har B&H i innerstan. Plus åtskilliga välsorterade tobakister.
Citera
2008-12-02, 19:55
Bannlyst
tackar för det!
var landar priset på ett paket?
Citera
2008-12-02, 20:07
Medlem
Zoolander84s avatar
Ganska exakt 52:- om jag inte missminner mig
Citera
2008-12-02, 22:34
Medlem
JazzforMiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scizo'
Dom har en annorlunda nyans än vanliga ciggaretter, eller tänkte du på något annat?

Scizo

Filtret går att dela i två, precis som på Pall Mall med filter (som ej säljs i Sverige).

Varför går inte Lambert & Butler att köpa i Sverige?
Citera
2008-12-02, 23:06
Medlem
Juörgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Filtret går att dela i två, precis som på Pall Mall med filter (som ej säljs i Sverige).

Varför går inte Lambert & Butler att köpa i Sverige?

Va? hur då? Sitter här med ett pack benson och det är helt vanliga filter på dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in