2002-06-14, 13:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Myten om sergelstorg att man bara behöver stå på plattan i 10-15minunter tills någon kommer fram och frågar vad man ska ha..det stämmer väll knappast? eller?
Citera
2002-06-14, 15:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Min tjej väntade på en kompis i 10 minuter på sergelstorg utanför SL-center innan hon blev tillfrågad så lite sanning finns det i det trots allt.
Citera
2002-06-16, 12:22
Medlem
Det beror väl på. Jag menar, kommer jag dit med mitt lite typiskt ungdomligt dekadenta utseende och ställer mig med en metro under armen och visslar, så ser det ju onekligen ut som om jag väntar på att någontingt ska hända. Då är det ju möjligt att någon kommer fram och mer eller mindre diskret tar tempen på situationen. Jag tror nog att de som sköter heroinruljansen på en så offentlig plats är ganska goda bedömmare av om någon är potentiell kund eller ej. Men jag tror dock att plattan snarare fungerar som en träffpunkt mellan langare och redan etablerade missbrukare än en rekryteringsbas för nya. Tvärtemot vad många tror en bra sådan, då folkmängden torde försvåra polisens arbete.
Citera
2002-06-21, 20:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag testade tog ungefär 15 sekunder så kom det fram en rasta fari-neger och frågade om jag ville ha gräs..blev stor blåst fick ingenting!!!!!
Citera
2002-06-22, 12:20
äldre konto (old)
Ej medlem
har aldrig blivit erbjuden något där, har ändå bott länge i sthlm. Dock vet jag att det är/var några killar som brukade springa omkring och erbjuda folk oregano som de kallade för röka
Citera
2002-07-28, 15:54
Medlem
Roger Pontares avatar
På plattan existerar bara heroin, om du försöker köpa gräs så får du oregano eller nåt annat som har samma utseende, en polare försökte fixa tjack där en tidig morgon, fick två gram tvättmedel istället.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in