• 1
  • 2
2006-10-06, 13:12
Bannlyst
http://www.infowars.com/articles/ps/...te_parents.htm

här har vi ett exempel på hur vårat samhälle kan komma att se ut inom snarframtid.

jag har självt blivit utsatt för kriminalitet av svenska polisen personligen och vet om att andra blivit det oxå av bla "nya" NOVA II kommisionen som är polisens nya vapen mot den "tunga brottsligheten"

här är en rapportering om hur det gick för NOVA 1 förut..
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=513587

nu hoppas jag att denna tråd kan komma att tas på allvara av flashbacks egna poliser (admins) som låste och kastade "tramset"

hoppas tramset nu blivit lite mer seriöst för er smak.
2006-10-06, 13:27
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eFeKTO
http://www.infowars.com/articles/ps/...te_parents.htm

här har vi ett exempel på hur vårat samhälle kan komma att se ut inom snarframtid.

jag har självt blivit utsatt för kriminalitet av svenska polisen personligen och vet om att andra blivit det oxå av bla "nya" NOVA II kommisionen som är polisens nya vapen mot den "tunga brottsligheten"

här är en rapportering om hur det gick för NOVA 1 förut..
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=513587

nu hoppas jag att denna tråd kan komma att tas på allvara av flashbacks egna poliser (admins) som låste och kastade "tramset"

hoppas tramset nu blivit lite mer seriöst för er smak.

Kan du beskriva "kriminaliteten" du blivit utsatt för?
Det enda jag ser är en länk till några poliser som skulle ta barn i arresten om de inte kom till skolan (vilket vi kan göra i sverige också fast här blir man sjussad till skolan då vi har skolplikt till Åk9 i sverige).
Jag förstår inte, polisen gör ju alldeles korrekt i sin yrkesutövning när de hämtar dessa barn som skolkar.

NOVA kanske blev ett fiasko men inte gör det polisen kriminell för det, inkompitent kanske men inte kriminell.
Sedan står det moderator och inte admin som titel under mitt användarnamn, en viss skillnad.
2006-10-06, 13:42
Bannlyst
jag ber om ursäkt för att jag blandar ihop admin och moderator..

det som hänt mig skrev jag i en annan tråd, kan skriva lite fort vad det handlade om..

jag görde bil efter att ha rökt ett par jointar me polarna, blir konfronterad av civil polis,dagen efter jag tagit körkortet..
Dom kräver mig på urin prov som jag natuligtvis vägrar..
Dom tar med mig till station där jag fortsätter vägra intill småtimmarna när dom stormar min cell med batonger och ska ha mitt blood till bevis för mitt "brott"
jag gör naturligtvis motstån med nöje och är fullt medveten om att adrenalinet i mig kommer rentvå mig..

jag hade kvar mitt körkort i ca 2 år efter detta och fram till idag har dom inte återkommit..

det enda jag fick klart för mig efter detta är att fångar har mer frihet än oss "fria" då man får vägra urinprov när man sitter inne..

sen så finns det ett par historier till..
2006-10-06, 13:47
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:

det som hänt mig skrev jag i en annan tråd, kan skriva lite fort vad det handlade om..

jag görde bil efter att ha rökt ett par jointar me polarna, blir konfronterad av civil polis,dagen efter jag tagit körkortet..
Dom tar med mig till station där jag fortsätter vägra intill småtimmarna när dom stormar min cell med batonger och ska ha mitt blood till bevis för mitt "brott"
jag gör naturligtvis motstån med nöje och är fullt medveten om att adrenalinet i mig kommer rentvå mig..

jag hade kvar mitt körkort i ca 2 år efter detta och fram till idag har dom inte återkommit..

det enda jag fick klart för mig efter detta är att fångar har mer frihet än oss "fria" då man får vägra urinprov när man sitter inne..

Vad har inte åter kommit på 2 år? polisen?, körkortet?
2006-10-06, 13:49
Bannlyst
för att bidra med lite mer info om hur våra poliser jobbar så är det värt att veta att nova kommisionen fullständigt sket i att uutreda våra tunga mc gäng som H A och bandidos...

men jag själv vet om att H A och staten har tätt samarbete bla genom att sälja dyra statliga kontrakt till billiga privata entrepenörer som kör allt svart..

(been there, done that)

för att inte ta upp att "H A" nu har tagit det gamla hederliga "tempel riddar Korset"
som alltid varit frimureriets främsta favvo symbol under sina vingar..

om ni nu kan lägga ihop 1+1..

(HA = Hell Angels )
tempelriddare-frimurare-HellsAngels (nutidens tempel riddare)
2006-10-06, 13:52
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
för att bidra med lite mer info om hur våra poliser jobbar så är det värt att veta att nova kommisionen fullständigt sket i att uutreda våra tunga mc gäng som H A och bandidos...

men jag själv vet om att H A och staten har tätt samarbete bla genom att sälja dyra statliga kontrakt till billiga privata entrepenörer som kör allt svart..

(been there, done that)

för att inte ta upp att "H A" nu har tagit det gamla hederliga "tempel riddar Korset"
som alltid varit frimureriets främsta favvo symbol under sina vingar..

om ni nu kan lägga ihop 1+1..

(HA = Hell Angels )
tempelriddare-frimurare-HellsAngels (nutidens tempel riddare)

Du kanske borde posta detta i konspirationer
2006-10-06, 13:53
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:

Gjörde bil, menar du med det att du körde bil..
Och om så är fallet så tycker du att polisen är kriminella eftersom dom ville du ska lämna urinprov..
Vet inte om jag ska kalla dig kriminell, men du verkar mer än lovligt dum i alla fall..
Är väl för fan bra dom ser till hålla borta drogmissbrukare från vägarna..
2006-10-06, 13:54
Bannlyst
polisen så klart..

hur ska man förklara att "vi spöade på den här killen för att bevisa att han var påverkad.."

sedan när bloodprovet visar negativt så finns inte ens en ursäkt kvar för deras handlande..

komihåg att detta inte var en polis som handlade fel.. det var minst 6 st som va på mig och minst lika många som tittade på och bara bevittnade det hela plus en doktor.. och en del intagna fångar oxå..

lappen drogs när jag hoppade av en bussförar utbildning jag inte ville slutföra..

länstyrelsen krävde läkare intyg på att jag var frisk fast jag fick köra en buss fullsatt med 200 pers.. men inte min egen bil..
2006-10-06, 13:59
Bannlyst
Johnyyyy!!

din dåre, cannabis är ingen drog, en lögn är fortfarande än lögn och blir inte mer verklighet bara för att alla dina hjärntvättade medmänniskor blivit programmerade att känna hat mot jordens bästa madicinal växt..

btw kör jag mycket mer säkrare och lugnare med thc i bloodet..

2006-10-06, 14:00
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
polisen så klart..

hur ska man förklara att "vi spöade på den här killen för att bevisa att han var påverkad.."

sedan när bloodprovet visar negativt så finns inte ens en ursäkt kvar för deras handlande..

komihåg att detta inte var en polis som handlade fel.. det var minst 6 st som va på mig och minst lika många som tittade på och bara bevittnade det hela plus en doktor.. och en del intagna fångar oxå..

lappen drogs när jag hoppade av en bussförar utbildning jag inte ville slutföra..

länstyrelsen krävde läkare intyg på att jag var frisk fast jag fick köra en buss fullsatt med 200 pers.. men inte min egen bil..
Du ger ett mer och mer förvirrat intryck för varje inlägg du skriver..
Så polisen spöade på dig inför en läkare och medfångar..
2006-10-06, 14:01
Medlem
ABBORREs avatar
Berätta mer om "H A och staten har tätt samarbete" Det verkar spännande.
2006-10-06, 14:01
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Johnyyyy!!

din dåre, cannabis är ingen drog, en lögn är fortfarande än lögn och blir inte mer verklighet bara för att alla dina hjärntvättade medmänniskor blivit programmerade att känna hat mot jordens bästa madicinal växt..

btw kör jag mycket mer säkrare och lugnare med thc i bloodet..

Av döma av dina inlägg så verkar den drogen tagit en och annan hjärncell av dig..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in