hej hej!
Vaknade för någon halvtimme sen upp från värsta mardrömmen jag någonsin haft. Vet inte vad jag ska ta mig till, vågar inte somna om eller ens ligga still och låta tankarna gå fritt för de går åt samma håll hela tiden. Drömmen innehöll massa blod och all morbid skit du (inte!) kan tänka dig. Hjärnan känns helt grillad nu, lite som när man kört slut sig själv på e.
Hänt en gång förut och då hade jag tagit kokain 2 dgr innan. Nu denna gång så har jag festat en vecka på ibiza (som för övrigt va bästa feststället ever) för strax 2 veckor sen. Festandet innehöl kokain, extacy, MDMA och alkohol i ganska moderata mängder ändå. Är inte den som blir helt wastad när jag går ut. Knarkade kanske 4 av 8 dagar och har inte haft några besvär förräns nu.
Nu undrar jag iaf varför det blir såhär?! och vad kan jag göra för att förhindra det? sluta partyknarka? går några månader mellan gångerna och jag vill helst inte sluta med det men om sviterna från en knarkvecka blir såhär så vetifan.... Mår verkligen jättedåligt nu, när jag sett i drömmen vad hjärnan kan åstadkomma för hemskt!
Någon med liknande erfarenheter posta gärna! De få jag frågat om det här har inte kunnat vara till vidare mkt hjälp.
Tilläggas ska att drömmen hade med helvetet och göra och att jag ofta i mitt vardagliga liv tänker på om det finns himmel resp helvete. Vad som händer efter döden osv, upplysning och sånt. Ja ni vet. Känns iaf skitäckligt...