• 1
  • 2
2006-10-05, 22:53
Medlem
Benganiolos avatar
Hej hej!
Sg denna bubbelvodkan p "Drickbart" igr och visst blev man lite nyfiken p att testa en flabb eller tv

Camitz Vodka CO2 r en unik, svensk, 100% naturell kolsyrad vodka. Vodkan tillverkas av svenskt vete och vattnet med en fr vodka perfekt sammansttning av mineraler kommer ifrn en underjordisk klla med sjlvtryck som ligger i Tllsj. Alkoholhalten r 40% och vodkan destilleras kontinuerligt 5 gnger innan den tryckstts. Flaskan har en fransk naturlig kork och smller nr den ppnas. Bst serveringstemperatur ligger runt +4 och vodkan dricks med frdel ren till tex. ostron och skaldjur. Vodkan kan ocks anvndas till Sparkling Cocktails blandade p sm mngder fruktlikr, frsk frukt, Camitz Vodka CO2 och isbitar.

men s verkar det som att man bara kan bestlla den ldvis p bolaget, jag som bara vill testa en flaska
Ngon som har provat Camitz ellelr vet var man kan f tag p en flaska?
Eller kanske sett det p nn krog, i s fall vilken?
Citera
2007-09-21, 22:28
Medlem
Jontezs avatar
(sorry, vet att de r en gammal post)
Sg den igr p jobbet, verkar jvligt coolt. Nu verkar det inte ens g att bestlla ldvis p systemet. Vore kul hra om nn har provat och var?
Citera
2007-09-21, 22:58
Medlem
:Ericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontez
(sorry, vet att de r en gammal post)
Sg den igr p jobbet, verkar jvligt coolt. Nu verkar det inte ens g att bestlla ldvis p systemet. Vore kul hra om nn har provat och var?

Ska nog g, systemet mste i princip ta hem det du ber om.
Citera
2007-09-22, 05:27
Medlem
klybans avatar
Ni fr nog dricka upp den jvligt snabbt fr ven om r serverad i 4grader s frsvinner bubblorna MYCKET snabbt.
Citera
2009-03-12, 20:14
Medlem
DarkKnights avatar
Hehe gammal trd men nu ska den brja slja p Systembolaget. Ska ltt testa den och se om det r gott att dricka kolsyrad vodka. Ett vldigt intressant koncept, hoppas att det isf kommer att sljas bra.
Flaskan sg lite lyxig ut med s.
Citera
2009-03-13, 16:08
Medlem
pajkens avatar
Vodka+sodastreamer lr vl bli samma sak?
Citera
2009-03-13, 16:20
Medlem
Monoceruss avatar
Jag har lnge funderat p vad som skulle hnda om man krda vodka i sodastreamer nu fick jag vatten p min kvarn att prova detta.
Citera
2009-03-13, 16:27
Medlem
Jag har provat kra vodka i sodastreamer, det blev inte mycket bubblor av det, visst blev det lite men inte som om man kr vatten. Vet inte hur de har burit sig t. Lst nt test de provat olika saker i sodastream, de verkade ocks lyckas med sin vodka.
Citera
2009-03-13, 17:34
Medlem
Stryops avatar
Min kompis knner delgaren p ngon hger... Frvrigt var den inte s god som jag frvntade mig. Strt dyr med..
Under mina frvntningar. Sg ju ut som bubbelvatten s jag hvde i mig men uscha mig vad ckligt det var
Citera
2009-03-13, 17:37
Medlem
Swe__rockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajken
Vodka+sodastreamer lr vl bli samma sak?

Norrlandschampagne, hembrnnt sodastream.
Citera
2009-03-13, 17:59
Medlem
Enzymes avatar
Ngon som vet vad man fr punga ut fr en hela?
Lr vl va dyr om man vill lansera den som premiumvodka
Citera
2009-03-14, 11:41
Medlem
Str ju camitz hemsida att den finns p bolaget men det gr den fan inte...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in