• 3
  • 4
2013-02-22, 12:28
Medlem
kurt-sunes avatar
Tack men nej tack. Har varit där en gång nyligen på besök. Det var ett riktigt WT-tillhåll med kedjerökande slitna morsor på balkongerna....

Själva området ligger iof fint nära naturen, men det bor tyvärr "fel folk" där, för att trivsel ska finnas. Det kan inte vara en höjdare att sätta barnen i skolan där...
Citera
2013-02-23, 09:49
Medlem
DistortedTruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Tack men nej tack. Har varit där en gång nyligen på besök. Det var ett riktigt WT-tillhåll med kedjerökande slitna morsor på balkongerna....

Själva området ligger iof fint nära naturen, men det bor tyvärr "fel folk" där, för att trivsel ska finnas. Det kan inte vara en höjdare att sätta barnen i skolan där...

Haha, gissar att det beror på preferenser då. Ser betydligt hellre slitna wt-mammor på balkongerna än behucklade rotvälskemänniskor. Men allt är relativt. Har också varit i Farsta Strand, liksom i många andra förorter, och kan nog säga att det verkar ganska sömnigt och lugnt.
Citera
2013-03-05, 17:53
Medlem
Jodokast78s avatar
Hej,
Har ev. byte på gång på en av de gator som så fint verkar kallas "golanhöjden" adressen är Brunskogsbacken och jag har ett rakt lägenhetsbyte på gång med min trea i Rågsved till en etta på Brunskogsbacken. Vad säger ni?

Åkte dit idag eftersom jag verkligen inte har koll på Farsta och det första intrycket är att det är ett enormt område speciellt om man går till fots. Tror inte jag hittade de enklaste vägarna såklart men ändå stor skillnad i jämförelse med Rågsved/Högdalen/Bandhagen som jag är van vid.
Citera
2016-03-08, 15:12
hur är läget i dag lugnare eller farligare nu än tidigare i farstastrand?
funderar på köpa bostadsrätt där någon som vet hur det är med kriminalitet i fall det är något nytt på g i byggandet eller någon gata man ska undvika
Citera
2016-03-08, 17:29
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Hi3G]X
funderar på köpa bostadsrätt där någon som vet hur det är med kriminalitet i fall det är något nytt på g i byggandet eller någon gata man ska undvika
Mittersta gröna linjen har alltid varit den lugnaste, visst finns det en del bös men bättre än både Hagaätragrenen och Skatpnäcksgrenen.
Ligger dessutom nära vatten och natur.
Citera
2016-11-20, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Hi3G]X

Kan tala om att de så kallade "sockerbitarna" på Ullerudsbacken 61-67 som numera är ombildade suger! Man blir stalkad av styrelsen och en snubbe i styrelsen springer omkring och leker viktig-petter. Usch! Tur jag flyttade därifrån! Du kan läsa här ullerudsbacken.blogspot.se
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in