2006-10-05, 12:55
Medlem
Doktor Kottes avatar
Hörde ryktas att Krister "Bajonettmannen", "Greven" etc Pettersson skulle ha bott en tid i Lidköping, strax innan han dog.

Stämmer detta? Någon som sett honom i Lidköping? Kanske utanför Systembolaget?

Ryktet säger att hans hemkommun (bodde han inte i Rotebro?) placerat honom långt från huvudstaden, som ett försök att få bort honom från inrutat levene och missbruk.

Någon som vet nåt?
Citera
2006-12-24, 21:14
Medlem
Doktor Kottes avatar
Krister Pettersson *bump*

Verkligen ingen som vet något?
Citera
2006-12-24, 21:17
Medlem
Är det Christer Pettersson du menar? Isåfall har jag för mig att han den senaste tiden bodde i sollentuna.
Citera
2006-12-24, 21:37
Medlem
Nja, det skulle jag ta med en nypa salt. Bor själv i Lidköping och har aldrig hört talas om det.
Citera
2006-12-24, 22:04
Medlem
Han syntes med jämna mellanrum i Sollentuna sista året och det var väl där (?) han blev haffad sista gången.
Citera
2006-12-24, 22:43
Medlem
SanTiagos avatar
Har dom en anstalt där?
Citera
2006-12-24, 23:00
Medlem
Made of stones avatar
Dom sista åren av sitt liv så bodde CP på Maranatas ungkarlshotell i Bromma.
Citera
2006-12-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanTiago
Har dom en anstalt där?

Nej det har dom inte men det var där CP hade sina vänner. Vem som helst kunde beskåda honom på torgets parkbänkar sista åren.
Citera
2006-12-25, 10:08
Medlem
Om man tror på rykten så skulle han bo tillsammans med "Nordman" i Skutskär (Gävle Dagblad) och ha en lägenhet i Gävle samt bo hos släkten i dalarna. Han var på väg till Dalarna efter Palme morden när han slängde revolvern, polisen har letat i alla vatten drag från ån mellan Gävle och golfbanan (vittnen såg honom kasta i ett paket där efter mordet) till sjön där revolvern hittades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in