Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-04, 03:12
  #157
Medlem
andiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
källa: http://www.idg.se/2.1085/1.110476


Tack för svar.
Citera
2007-06-25, 11:03
  #158
Medlem
Jag har beställt kanske tre eller fyra gratis startpaket förut, tänkte nu dra iväg en beställning på ytterligare två kort men ser de har lagt till texten att man blir debiterad 99 kr per kort om man beställer fler än två. Blir man debiterad? Är det max två kort sedan de lagt till den texten, eller totalt?

Om man sms:ar BYT och får ett kontantkort den vägen som en del av en portering, blir man debiterad då även om man beställt förut?

Eller är det två kort per *köp*? Man kan ju lägga fler än två kort i kundvagnen..
Citera
2007-06-25, 13:28
  #159
Medlem
Azzazins avatar
Dom har iaf satt stopp för "gratis" sms´n nu
Citera
2007-06-25, 13:30
  #160
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzazin
Dom har iaf satt stopp för "gratis" sms´n nu

Nej det har dem inte. Det är bara lite svårare att få lika mycket som förut nu. Du kan utan problem få 200:- för 100:- iaf. Över det så är de bara tur.
Citera
2007-06-25, 13:35
  #161
Medlem
Azzazins avatar
Gick inte alls när jag försökte i förrgår
Citera
2007-06-27, 19:19
  #162
Avstängd
Commoduss avatar
Provar här istället då.

Jag har beställt ca 7 st efter varandra och efter det fick jag mail om att beställer jag fler så kommer jag få betala ord pris för dom.
Någon som fortsatt beställa efter detta och ändå inte behövt betala något?
Citera
2007-06-29, 00:29
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commodus
Provar här istället då.

Jag har beställt ca 7 st efter varandra och efter det fick jag mail om att beställer jag fler så kommer jag få betala ord pris för dom.
Någon som fortsatt beställa efter detta och ändå inte behövt betala något?
Undrar detta jag också då även jag fått mail om att jag blir betalningsskyldig om jag beställer fler. Men det kanske är lugna gatan?
Citera
2008-03-14, 13:45
  #164
Medlem
De har fixat buggen.

Hm förut hade de 2kr på deras startpaket och då kunde man skicka hur mycket som helst innan kortet sa till och då var det bara och slänga det. Men jag beställde nyligen 10 startpaket (5 olika namn) och alla kort har endast 0.1kr i sig :/ Går inte och skicka sms. Doh!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback