Citat:
Ursprungligen postat av vf
Men kamma dig nu, JW är ingen direkt ängel själv, dessutom får man räkna
med en smäll om man sticker ut hakan. Inget konstigt med det.
1.07. Grova personangrepp och trakasserier är förbjudet
Grova personangrepp som syftar till att nedvärdera och få sin meddebattör att må dåligt är förbjudet, liksom trakasserier och mobbing. Att skicka suspekta förslag via PM, där man exempelvis säger sig vilja ha sex med användaren, är inte acceptabelt. Lika lite är förtäckta hot eller andra trakasserier acceptabelt.
Personangrepp bör undvikas, men är inte nödvändigtvis förbjudet. Att kalla någon för idiot, dumskalle eller imbecill framställer möjligen den som skriver som en dålig debattör, men det är tillåtet att ha ett grovt språk (oavsett man är användare eller moderator). Upprepade personangrepp kan resultera i en tillsägelse.
De inlägg som bara innehåller personangrepp och inte tillför den övriga debatten något raderas. Målsättningen är ett vettigt debattklimat, men utan risk för att tilldelas en varning ifall man höjer rösten vid något tillfälle.
Det säger jag ingenting om JW är en offentlig person så visst så ska han tåla ganska mycket, Men igen är det alltså ok att regga en användare bara för att häckla en annan användare? Jag anser inte det och i mina och tydligen andras ögon så har Kleopatra bara reggat sig i detta syfte.
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Skulle du ha startat den här tråden om det hade varit en Ung Vänster-representant, tillika Flashbackmedlem, det rört sig om? Självklart inte. Du vill bara slicka det bruna nationalistiska rövhålet. Patetiskt är vad det är.
Ojoj, Spelar ingen roll vart man står politiskt eller vilken hudfärg eller religion du tillhör, Jag anser att det skit pratet som var i den tråden gick över alla gränser för vad en människa ska tåla, Och jag klargjorde att detta inte var någon forsättnings tråd på att "spy galla över JW" Jag ville att det skulle redas ut vad en människa ska tåla här på FB och vad som anses tillåtet och vart gränsen går.
Sedan kan man ju som sagt återgå till tidigare är det alltså ok att regga en användare bara för att spy galla över en medlem?
Hoppas vi kan hålla oss till normal ton i denna tråd nu.
Väntar ännu på Admin har att säga om detta....