• 1
  • 2
2006-10-03, 07:43
Bannlyst
I gymmet har jag ej ont i ryggen men s fort jag kommer hem fr jag ont nr jag ska tex. bja mej o hmta en penna som ramlat...
Det r nedre delen av ryggen ( till och med i mitten gr ont) som gr ont och det r ganska jobbigt knns som om ryggraden hller p att lossna..
r p en kur 3 veckan av 50mg/6v
Tacksam fr svar!
Citera
2006-10-03, 10:35
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triceps
I gymmet har jag ej ont i ryggen men s fort jag kommer hem fr jag ont nr jag ska tex. bja mej o hmta en penna som ramlat...
Det r nedre delen av ryggen ( till och med i mitten gr ont) som gr ont och det r ganska jobbigt knns som om ryggraden hller p att lossna..
Tacksam fr svar!

50mg av vad?

Det r inte ovanligt att f helvetes pump i ryggen nr man kurar.

Nr jag lg p dbol s kunde jag f satans pump som gjorde att jag inte kunde kra fullt.
Men det r skillnad p ont och pump,har du ont s g till en naprapat och be dem checka ryggen.
Citera
2006-10-03, 12:03
Bannlyst
Har oxo ont i ryggen men r inte p kur men har kurat fr 5r sen kan det
vara msslingen?
Citera
2006-10-03, 13:13
Medlem
Bluffos avatar
G till en sjukgymnast o knpp till ryggen..Testa och dra upp en arm i taget o kolla vilken sida av lndryggen du har ont i .. Har du krt tungt med brst vningar i lutande bnk? och inte orkat sista biten utan fuskat upp hanteln s kan en lsning komma i ryggen.. Fr skulle det varit njurar o snt som e problemet s har du problem med kissandet osv.
Citera
2006-10-03, 14:09
Medlem
Ont i ryggen kan ven bero p att man r vldigt stel. Hade problem med korsryggen frut, men efter att jag brjade stretcha mer regelbundet frsvann det.

G till en naprapat s fr du nog reda p vad som r fel

Lycka till!
Citera
2006-10-03, 14:17
Medlem
BAAM_BAMs avatar
smrta?

r det ngon huggande smrta nr du knner av ryggen?
Har ftt det en gng nr jag krde markbj och fuskade utan
blte p, gick till en kotknackare och fick rttat till en kota
precis ovanfr rumpan som hade lagt sig fel mot en nerv...

Avtar det inte om ngon dag lr du nog behva kolla upp det!

Att ha sex med tjejen med en nerv i klm r ingen hjdare

UPDATE.

Kom p att jag fick en vning av kotknackaren fr att rtta till kotor som satt sig lite fel (!inte om du har ngon svr kotfrskjutning!)

http://www.exrx.net/AnimatedEx/Obliq...ingTwist_8.gif

Gr den vningen med avslappnad rygg och kr utan boll!

Mvh
Citera
2006-10-04, 05:47
Medlem
Citat:
Tacksam fr svar!

Jag fick ont i hgra sidan av lndryggen frut, gick till en naprapat som sa att min stesmuskulatur var fr kort och min rygg var fr stark jmf med bukmuskulaturen s stackarn fick massera min rv o stretcha ut musklerna o sen dess s har jag stretchat regelbundet + trnat mage som ett djur.

detta var mitt problem du kanske har nt annat, samma symptom kan ha olika orsaker.
Citera
2006-10-04, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir
Jag fick ont i hgra sidan av lndryggen frut, gick till en naprapat som sa att min stesmuskulatur var fr kort och min rygg var fr stark jmf med bukmuskulaturen s stackarn fick massera min rv o stretcha ut musklerna o sen dess s har jag stretchat regelbundet + trnat mage som ett djur.

detta var mitt problem du kanske har nt annat, samma symptom kan ha olika orsaker.
Tror nog att det r njurarna... Fr nr jag kissar s svider det!
Citera
2006-10-04, 06:17
Medlem
Citat:

kr du p winnar?
Citera
2006-10-04, 07:15
Medlem
r ingen expert p preparat eftersom jag inte tar sjlv men det lter som hftbjarna.
Citera
2006-10-04, 07:26
Medlem
Bluffos avatar
Citat:

Du har inte klamydia d eller nojja
e DET NJURARNA s gr det ont konstant ven om du ligger ner.. o hittar ett stlle som tex nr du ligger ner o det inte verker p s har du inte ont konstant.. Gr kisseprov o kolla om du har blod i urinen. eller s kan du ftt en urinvgsinfektion som vandrat upp till njur el njurbcken.. kolla upp det om det svider....
Citera
2006-10-04, 13:12
Medlem
Tnkte lna trden lite sig

4 mnader sen krde jag marklyft vrmde upp lite dligt!Skulle lgga ner stngen ner till marken och det va 100kg p s jag bjde mig lite fel och det smattrade till inne i musklerna gjorde ont som fan kunde inte bja mig i 1-2 veck!Och det sitter kvar fortfarande men gr inte lika ont lngre ibland kan ja f riktigt ont.Spec om ja belastar mycket ryggen.Har ont presic ont ovanfr svanskotan och typ om jag trycker precis p punkten o bjer mig gr smrttan bortt.Polarna skrmmt mig genom sga det "kan" bli mycket vrre om ja gr till en knotknckare lr ntt annat??? Ngon som lnner igen sig ? Tips plz

"BAAM_BAM"

Knner igen mig och e s fortfarande Fast inte under sexet dagen efter p morgonen e jag som en gammal gubbe!Stta mig aj aj g upp aj aj ajjj

MVH // KhaaN
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in