• 2
  • 3
2006-10-05, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mollei
Hejsan! Är sugen på att testa något. Har aldrig förut använt droger förutom alkohol. Så jag tänkte att lagliga grejer från elefanten eller liknande skulle vara fint att använda första gången. Har tittat runt på många olika grejer men de grejer jag har läst om som ger bra effekt står det alltid varning på som lyder "Skall ej användas av oerfarna användare", vilket jag är.
Jag vill gärna ha något sinnesförändrande, men inget som man mår dåligt av, som magvärk eller huvudverk efter trippen. Någon som har tips på något?

/M

det bästa om du vill ha ett "säkert" rus utan bieffekter är nästan att du testar nåt olagligt. ectasy vore perfekt, inte direkt hallucinogent, men ändå sinnesförändrande. dessutom lindas du in i ett tryggt varmt rus som är svårt att misslyckas med.
tycker personligen att de lagliga "drogerna" mest verkar läskiga eller jobbiga. halvdana effekter, eller alltför tunga, alltid kombinerat med massa bieffekter. DXM - är inte det en drog man blir helt borta och tappar motoriken av samt dessutom är djupt hallucinogen? en drog som används i hostmedicin samt är frätande och farlig i för stora mängder? Det låter farligt tycker jag.
Citera
2006-10-05, 16:58
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
det bästa om du vill ha ett "säkert" rus utan bieffekter är nästan att du testar nåt olagligt. ectasy vore perfekt, inte direkt hallucinogent, men ändå sinnesförändrande. dessutom lindas du in i ett tryggt varmt rus som är svårt att misslyckas med.
tycker personligen att de lagliga "drogerna" mest verkar läskiga eller jobbiga. halvdana effekter, eller alltför tunga, alltid kombinerat med massa bieffekter. DXM - är inte det en drog man blir helt borta och tappar motoriken av samt dessutom är djupt hallucinogen? en drog som används i hostmedicin samt är frätande och farlig i för stora mängder? Det låter farligt tycker jag.

frätande... bs.. däremot är det skadligt på hjärnan...

Anyhow, jag får hallisar cev etc som fan på lustgas... am i the choosen one?..

Håll andan och ge er fan på att hamna någonstans så sker det på riktigt...

Att skratta förstör lustgasruset.. tro det eller ej.. iaf när det är ensamt. (utan andra droger inblandat)

Och ja! det finns medicinsk och industriell n2o, det som är i patroner till gräddsifon = bara n2o.
Citera
2006-10-10, 20:02
Medlem
Mannen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Är väl inte så jävla smart att ge sig iväg på en 12 timmars resa om man inte har någon erfarenhet av psykadelica. Snackar om syra alltså.

Jag rekomenderar braja eller lite svamp.

Min första psykadeliska drog jag testade var LSD och tycker inte att det var jobbigt alls.
På svamp och meskalin har jag haft känslan av att trippen blir mycket intensivare i den form att verkligheten har försvunnit helt och kvar finns bara drömmen..skööön känsla men kan ju vara läskigt för ovana..?!?
Under en tripp på lsd kan jag alltid komma tillbaka till denna planet enbart genom att inse och komma ihåg att det är ju bara en drog som jag med glatt hummör frivilligt utsätter mig för..

Måste ju lägga till också att jag känner ingen som varit hårt trippad i 12 timmar på LSD (och då menar jag såklart nybörjardoser på 1/2-1 blotter, vill man flyga läääänge går ju det bra också, men då krävs mer )
Citera
2006-10-10, 20:09
Medlem
Sedan är ju bara problemet att få tag på LSD för sådana som jag som inte har en enda kompis som hålls med sådant.
Citera
2006-10-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollei
Sedan är ju bara problemet att få tag på LSD för sådana som jag som inte har en enda kompis som hålls med sådant.
,

Bli polare med någon haschrökare. Han känner i sin tur en langare, som känner nån som har LSD.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in