• 1
  • 2
2006-10-02, 21:11
Medlem
Hejsan! Är sugen på att testa något. Har aldrig förut använt droger förutom alkohol. Så jag tänkte att lagliga grejer från elefanten eller liknande skulle vara fint att använda första gången. Har tittat runt på många olika grejer men de grejer jag har läst om som ger bra effekt står det alltid varning på som lyder "Skall ej användas av oerfarna användare", vilket jag är.
Jag vill gärna ha något sinnesförändrande, men inget som man mår dåligt av, som magvärk eller huvudverk efter trippen. Någon som har tips på något?

/M
Citera
2006-10-02, 21:15
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Du kan ju testa att köpa DXM / LSA från lars..

Annars kan du fixa lustgas... det är lätt... kolla stickeyn... dra flera på rad..

Annars, ja, svamp o sådant bör gå bra... starta lugnt bara .
Citera
2006-10-02, 21:41
Medlem
HuQs avatar
som sagt så tror jag faktiskt att lustgas är en perfekt nybörjardrog. Ta det, och du kommer inte bli besviken Nackdelen med det är väll isåfall att det bara håller i ett litet tag, men jag tor att det passar utmärkt när man kör första gången. Tyvärr så blir ju lustgas lite dyrt i längden för så pass kort rus, så länge man inte boostar det. Kolla in lustgas FAQen
Citera
2006-10-02, 22:04
Medlem
Okej, låter fint. Men det blir ju inte mycket på en kväll med tio patroner, för jag antar att man tar en patron åt gången? Blev ju lite skrämd av bieffetkerna, men för en kväll lär det ju inte hända något (?)

/M
Citera
2006-10-02, 22:11
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Inte så mkt bieffekter heller..

Desutom behöver du typ... en sifon därtill, väl värt det iofs.

Kör flera på rad. Börja med 1, sedan 1 igen..

Kör sedan 2 så har du tatt 4

Ballonger fyllda... säg 5 på rad sen.. polare som hjälper dig hålla i..

Då lär du trippa bort... ;P. Andas inte mkt imellan..
Citera
2006-10-02, 22:16
Medlem
schtekers avatar
bieffekter på lustgas är snarare en bedrift än en risk. Prova dxm, som sagt, bästa lagliga (och det slår faktist allt olagligt jag provat) som finns.
Citera
2006-10-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Inte så mkt bieffekter heller..

Desutom behöver du typ... en sifon därtill, väl värt det iofs.

Kör flera på rad. Börja med 1, sedan 1 igen..

Kör sedan 2 så har du tatt 4

Ballonger fyllda... säg 5 på rad sen.. polare som hjälper dig hålla i..

Då lär du trippa bort... ;P. Andas inte mkt imellan..

Jag förstog inte ritkgit. Ska jag ta en hel ballong i taget? Och om jag har tagit en dos, så kan jag väl inte ta en till före den första dosens tripp är över?
Citera
2006-10-02, 22:54
Medlem
Spdxs avatar
I mina ögon är cannabis lagligt..........
Citera
2006-10-03, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spdx
I mina ögon är cannabis lagligt..........

Förutom att polisen anser att man är en tung missbrukare, böter + ha mycket svårare att skaffa jobb i 5 år.
Citera
2006-10-03, 00:24
Bannlyst
Jag tror det är mer bieffetker på lagliga "droger", iaf om man ska tro på det man läser runt här på Flashback.
Har själv aldrig provat nåt sånt. Och kommer heller aldrig göra det, dyrt och ofta verkningslöst.

Nä som nån annan sa, prova lite cannabis till en början. Då vet du oftast vad du får.

Eller kanske en väldigt låg dos med svamp
Citera
2006-10-03, 01:02
Medlem
Mannen88s avatar
en fråga bara...varför välja en massa osäkra lagliga alternativ när det finns svamp och syra? Att det är lagligt tycker inte jag räcker som argument...är man under 18 lär det ju bli problem om man torskar även om det är lagligt...är man över 18 kan det säkert bli problem med körkort o liknande om nån myndighet får reda på vad man gör, dom lär ju iaf försöka skrika sig blåa om att man är olämplig...

Biverkningarna på lagliga preparat har man ju inte så stor aning om heller, man vet ju inte vad fan Läder Lasse eller liknande egentligen säljer...syra och svamp tex är det ju ganska väl forskat om + att dom har ju ett par år i gamet

Som jag ser det så är den enda skillnaden mellan lagliga/olagliga preparat böter (om man torskar) och att effekten är MYCKET sämre på lagliga saker..

Kanske ska lägga till att 5-Meo-Dipt var iof kul när det fanns så något undantag kankske dyker upp i framtiden också...
Citera
2006-10-03, 04:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Du kan ju testa att köpa DXM / LSA från lars..

Annars kan du fixa lustgas... det är lätt... kolla stickeyn... dra flera på rad..

Annars, ja, svamp o sådant bör gå bra... starta lugnt bara .

Läderlasse! LOL

...lagligt/icke lagligt...what's the deal...you're in the shit...

Frågan är ju vad du är ute efter. Vill du bli glad och speedad eller vill du ha en psykedelisk resa?

Smeta på ordentligt medan du ändå är i görningen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in