Citat:
Ursprungligen postat av uLLe.buLLe
Jag tänkte be om feedback inte försöka sprida låten och tänkte det var bättre att göra en ny tråd då=)
Och nej jag hatar basshunter:P, höll på med FL innan videon kom ut=) Snubben som säger "bass" var från början ett skämt för låten var tänkt som en parodi på fjortistechno först:P jo jag vet vad du menar med uppladdningarna men jag har försökt att få dom att leda någonstans, jag vet bara inte hur fan jag ska göra:O gå upp ett tonsteg räcker inte

vet inte om det är nåt speciellt man ska lägga till eller nåt men jag får verkligen inte till det:O, och det där med reason så har jag också funderat på att börja med reason eller logic men har kommit fram till att det inte är programmet som spelar roll utan mer vilka plugins du har, samtidigt som att FL är ett mycket enklare och nybörjarvänligt program=)
Låten är min första låt och jag gjorde den i ett 4 minuter långt pattern:O Kan va därför vissa saker låter lite osynkat och underligt

Har kommit på att det är mycket lättare med flera patterns :P
Gjorde nyss klar en till låt skulle jättegärna vilja ha feedback på den med=), denna gjort med playlist och flera patterns då, har tänkt på kicken lite mer nu också.
http://rapidshare.de/files/35332602/En_L_da.mp3.html
Tack på förhand
EDIT: Juste det är en VEC hihat också, har tankat jättemycket olika samplingar etc bl a vanguard, z3ta+, Vengeance Essential Clubsounds Vol 2