2013-04-21, 10:03
Medlem
Rommelsteins avatar
Vanligt med huvudvärk på/efter Metamina eller är det för att jag inte ätit tillräckligt? På hela dagen åt har jag ätit yoghurt (imorse) chips (vid lunchtiden) och nudlar (typ 3 på natten som jag tvingade i mig när jag var påverkad) läste även att Xanor passar bra med amfetaminer av olika slag även under ruset och inte bara under ATn så jag slängde i mig lite och visst försvann min ångest (ångesten var inte p.g.a metaminan dock) och fick lite rysningar. Dock är det viktigt att ta rätt mängd Xanor eller Ikto om man ska blanda.. så att benzon inte slår ut metaminan/amfetaminet, fungerar bra om man har rätt mängd... aktiv och ångestlös istället för trött och ångestlös

Någon annan som testat blanda ikto eller xanor under ett metaminarus?
Senast redigerad av Rommelstein 2013-04-21 kl. 10:05.
Citera
2013-04-23, 01:56
Medlem
Vad ligger 'gatupriserna' på i runda slängar för metamina?, har i ett flertal månader försökt få mitt lokala apotek att lagerföra det åt mig (så att jag slipper besöka apoteket varje gång för att beställa, e-leg funkar ej för licens preparat) dom blåvägrar dock göra detta, så tänker om det har att göra med att det har ett relativt högt gatuvärde och således vore attraktivt nog för att människor skall överväga bryta sig in.
Citera
2013-04-23, 13:05
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Vanligt med huvudvärk på/efter Metamina eller är det för att jag inte ätit tillräckligt? På hela dagen åt har jag ätit yoghurt (imorse) chips (vid lunchtiden) och nudlar (typ 3 på natten som jag tvingade i mig när jag var påverkad) läste även att Xanor passar bra med amfetaminer av olika slag även under ruset och inte bara under ATn så jag slängde i mig lite och visst försvann min ångest (ångesten var inte p.g.a metaminan dock) och fick lite rysningar. Dock är det viktigt att ta rätt mängd Xanor eller Ikto om man ska blanda.. så att benzon inte slår ut metaminan/amfetaminet, fungerar bra om man har rätt mängd... aktiv och ångestlös istället för trött och ångestlös

Någon annan som testat blanda ikto eller xanor under ett metaminarus?

Nudlar är mindre näringsrika än chips, så... Om du absolut ska tvinga i dig något, varför inte något näringsrikt? Nudlar är kolhydrater och vatten.
Citera
2013-04-23, 13:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Vad ligger 'gatupriserna' på i runda slängar för metamina?, har i ett flertal månader försökt få mitt lokala apotek att lagerföra det åt mig (så att jag slipper besöka apoteket varje gång för att beställa, e-leg funkar ej för licens preparat) dom blåvägrar dock göra detta, så tänker om det har att göra med att det har ett relativt högt gatuvärde och således vore attraktivt nog för att människor skall överväga bryta sig in.
Nej så högt gatuvärde har det inte och det är inte därför, utan det är antagligen för att det är just licenspreparat i så fall.

5-10 kr styck brukar metamina ligga på.
Citera
2013-04-23, 13:29
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Nej så högt gatuvärde har det inte och det är inte därför, utan det är antagligen för att det är just licenspreparat i så fall.

Är dom så billiga? på knarkforum säljs de för 20kr styck.

Är metamina verkligen så bra som det sägs? Ren dexamfetamin?
Citera
2013-04-23, 14:40
Medlem
92fs avatar
Lite OT nu, men det får ni stå ut med.

Om man har en hel del (några hundra) Metamina tabletter, kan man göra någonting roligt med dom? Typ göra någonting starkare utav dom som man kan göra med tex. Efedrin? Hoppas ni förstår vad jag menar. Är inget stort fan av att poppa adhd medicin och vill helt enkelt veta om det går att "koka ihop" något lite roligare. Hehe.

Mvh
Citera
2013-04-23, 17:02
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Nudlar är mindre näringsrika än chips, så... Om du absolut ska tvinga i dig något, varför inte något näringsrikt? Nudlar är kolhydrater och vatten.

Jag vet. Men jag ville mest mätta mig själv.
Citera
2013-04-23, 22:33
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Är dom så billiga? på knarkforum säljs de för 20kr styck.

Är metamina verkligen så bra som det sägs? Ren dexamfetamin?
Testat det några enstaka gånger bara men är ju utmärkt för dagsbruk vid allt sånt då man inte får några bi-effekter man kan få av gatuamfetamin men å andra sidan är det ju inte direkt nå pundigt heller.

Citat:
Ursprungligen postat av 92f

Om man har en hel del (några hundra) Metamina tabletter, kan man göra någonting roligt med dom? Typ göra någonting starkare utav dom som man kan göra med tex. Efedrin? Hoppas ni förstår vad jag menar. Är inget stort fan av att poppa adhd medicin och vill helt enkelt veta om det går att "koka ihop" något lite roligare. Hehe.

Mvh
Metamina är så rent amfetamin du kan få tag på? så vad behöver du göra utav det? :S
Citera
2013-04-23, 23:26
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Testat det några enstaka gånger bara men är ju utmärkt för dagsbruk vid allt sånt då man inte får några bi-effekter man kan få av gatuamfetamin men å andra sidan är det ju inte direkt nå pundigt heller.

Metamina är så rent amfetamin du kan få tag på? så vad behöver du göra utav det? :S

skulle du rekomendera metamina i studeringssyfte? om inte vilken drog såfall?
Tycker de flesta säger att metamina e topp notch när man ska plugga osv..
Citera
2013-04-23, 23:40
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 92f

Mvh

som undervattenfisk skrev är din tabletter D-AMFETAMIN, dvs du har redan det man vill ha, hade varit en annan femma om det var concerta du hade eller liknande.

börja ät 5st o sen ytterligare kanske 3-5 beroende på hur stor du är.
Citera
2013-04-25, 19:54
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
skulle du rekomendera metamina i studeringssyfte? om inte vilken drog såfall?
Tycker de flesta säger att metamina e topp notch när man ska plugga osv..

Japp, bästa pluggdrogen. Är bättre på att skriva än att läsa när jag tar Metamina. Men det kanske är för att jag nog är så utan att vara påtänd också, men förvänta dig att du kan skriva flera sidor med text på kort tid eftersom att du blir så fokuserad, och alla möjliga tankar och åsikter bara flyger fram som du kan lägga ner på pappret. Dessutom är det ju som sagt inget levoamfetamin vilket betyder att det faktiskt inte kommer synas på dig (så länge du inte tar för stora mängder..) du kan sitta helt lugn och stilla men fortfarande vara full av energi och klarvaken, utan att tugga/vara stirrig/osv

E: Hur är det med Metamina sublingualt? Har snortat/tagit oralt/rektalt men jag undrar eftersom att magen kanske kan ha en sur pH-halt ibland kanske det blir sämre upptag, eller om man har full mage, är det bättre att ta sublingualt då? Givet att man inte pallar ta rektalt, och många säger att det inte är värt att snorta. Kan tänka mig att det stämmer f.ö, p.g.a precis som alla andra sagt, bindemedel och grejer upp i snoken är ju bara onödigt. Men vad är biotillgängligheten sublingualt kontra oralt egentligen?
Senast redigerad av Rommelstein 2013-04-25 kl. 20:01.
Citera
2013-04-30, 20:44
Medlem
Doogless avatar
Citat:

Ja,5-10 kr/tablett ligger Metamina på. Det är ett helt rimligt pris. Jag skulle aldrig betala 20kr/tablett! Det är ett kraftigt överpris. Jag läste någonstans om att någon tom hade betalat 40kr/tablett,men då har man blivit lurad om man gör det.

Metamina är svårt att få tag på iom att det är ett licenspreparat,men det rättfärdigar inte några kraftiga överpriser. Effektmässigt så är Metamina helt klart det bästa jag provat. Minimalt med biverkningar och maximal effekt,framför allt med förhöjd koncentrationsförmåga och energi.

Som nämndes tidigare i tråden så kan Metamina ge huvudvärk,vilket jag också upplever+muntorrhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in