• 1
  • 2
2006-10-02, 01:15
Medlem
Sverige"demokraterna" fortsätter sin odemokratisk censur på forum.sdungdom.se.

Det tog tre minuter innan jag var bannad och mitt inlägg togs bort.

Så här såg inlägget ut:

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas Ekström
Citat:
Ursprungligen postat av Morgoth
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Almqvist
Jocke: Du bör nog läsa vad Robert skrev en gång till. Ser man"judar i varje hörn" och tro på "ZOG", hör man inte hemma i sd. Punkt.

Men ser man en muslimsk konspiration mot Väst överallt så är det okej? På vissa låter det som att varenda muslim som kommer till Väst gör det bara för att de hatar frihet och allt som inte är muslimskt så mycket, inte för att få ett bättre liv som jag tror.

Skillnaden är väl att det faktiskt finns en hel del islamister i västvärlden som öppet går ut med att de vill skapa ett islamskt samhälle i väst. Rent av så illa att en väldigt stor del av samtliga muslimer i västvärlden enligt vetenskapligt utförda opinionsundersökningar vill införa sharialagar i västvärlden (bland annat har en sådan undersökning gjorts i Danmark och Storbritanien).

Motsvarande bland västvärldens judar finns ej såvida man inte är tillräckligt intelligensbefriad att man tror på att "sion vise" konspirerar mot västvärlden med hjälp av Bonnier och Rausing :roll:

Du pratar om muslimerna som ett främmande hot, eftersom några av dem pratar om sharialagar och gör anspråk på våra länder. Öh, jaha? Judarna har ju redan tagit över våra länder. Det är inte muslimerna som är den främmande makten i väst. Muslimerna har ingen som helst makt i Sverige eller i något annat västerland. Det är judarna som besitter den makten. Och ja, till stor del genom media. Enbart Bonnier, som är en judisk familjeklan, äger och kontrollera enorma delar av Mediesverige. Varje gång du slår på TV 4 - Sveriges största kanal - slår du på en judisk tevekanal. Bonnier och Proventus (också judiskt) äger över hälften av kanalen. Nästan varje gång du läser en dagstidning läser du en judisk tidning. Bonnier äger ungefär 30 procent av den svenska dagspressen. Familjen Hjörne, som också är judisk, äger ungefär 15 procent. Hjörne köpte nyligen upp Centertidningar, alltså ytterligare åtta svenska tidningar. Bonnier äger SBS Radio, som äger och kontrollerar hälften av alla radiostationer i Sverige. Bonnier äger också de flesta tidskrifter. Ja, listan kan göras hur lång som helst. Bonnier äger allt som allt hundratals medieföretag och tidningar. Men då skall vi inte tala om USA. Där är den judiska ägarkoncentrationen nästan total. Hur stor del av västerlandets medier ägs av muslimerna? Ingen alls. Men du har nog rätt. Det är de hemska muselmanerna vi måste akta oss för. De styr redan våra tankar! Ahh!
Citera
2006-10-02, 01:20
Medlem
DesolateWastess avatar
Sverigedemokraterna har ju öppet visat att de står på Israel och judarnas sida... varför ens bry sig om de trollen?
Citera
2006-10-02, 09:12
Medlem
TrialByErrors avatar
Tråden hör hemma mer i censurforumet
Flyttas!

/Moderator
Citera
2006-10-04, 07:00
Medlem
PH1s avatar
Jag skrev en kommentar i en av SD-ledarnas blogg, där skrivaren som vanligt jämförde de styrandes behandling av SD som "liknar nazizzternas förföljelse av...".

Jag undrade varför de inte kunde erkänna att deras motståndare är demokratisk höger och vänster och inga "nazizzter".

Undrade också om de verkligen tror att de når framgångar genom att gosa med allt israeliskt och judiskt, när SD ju inte tror att judarna har någon makt.

Inlägget raderades fort.
Citera
2006-10-04, 13:24
Medlem
Orm Ondes avatar
I och för sig är jag för yttrandefrihet, men faktum är att jag tycker att sverigedemokraterna gör rätt i att plocka bort inlägg som handlar om "den judiska konspirationen". Skulle de låta sådana stolligheter stå kvar, öppnar de bara för anklagelser från Expressen om att vara antisemiter och nazister.

För diskussioner om ZOG och annat kul har vi ju Flashback, eller hur?
Citera
2006-10-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
I och för sig är jag för yttrandefrihet, men faktum är att jag tycker att sverigedemokraterna gör rätt i att plocka bort inlägg som handlar om "den judiska konspirationen". Skulle de låta sådana stolligheter stå kvar, öppnar de bara för anklagelser från Expressen om att vara antisemiter och nazister.
Du är lustig du. Har du några fler intellektuella kullerbyttor på lager?
Citera
2006-10-19, 22:35
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draupnir
Sverigedemokraterna fortsätter sin odemokratisk censur på forum.sdungdom.se. Det tog tre minuter innan jag var bannad och mitt inlägg togs bort.
Beklagar att det tog hela tre minuter innan ovanstående nazist sparkades ut. Får hoppas på snabbare städning nästa gång.
Citera
2006-10-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
Beklagar att det tog hela tre minuter innan ovanstående nazist sparkades ut. Får hoppas på snabbare städning nästa gång.

På vilket sätt är skribenten "nazist"? För att han påtår att judarna har mer makt än muslimerna? Det är roande att se hur ni sverigedemokrater mer och mer efferapar PK-retoriken, där man istället för att argumentera väljer att demonisera och censurera sina meningsmotståndare.
Citera
2006-11-12, 00:37
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde

För diskussioner om ZOG och annat kul har vi ju Flashback, eller hur?
eeh...du är alltså en sån som tycker yttrandefrihet är bra..men bara om det inte säger mot de styrande...hur tänkte du nu?
Citera
2006-11-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonetemplepete
eeh...du är alltså en sån som tycker yttrandefrihet är bra..men bara om det inte säger mot de styrande...hur tänkte du nu?

Sverigedemokraterna har väl ändå rätt att moderera sitt forum hur de än vill? Du kan inte stå på ett torg och skrika om att du vill döda judar, och sen bli omhändertagen av polisen men kräva att du ska släppas under hänvisning till yttrandefrihetsgrundlagen. Läs på.

Angående resterande judehetsare i den här tråden, tja vad ska man säga...? Den som vill se allt dåligt som händer i världen som ondska manifesterad i en grupp får ju gärna göra det, därmed inte sagt att det är ett klokt synsätt.
Citera
2006-11-22, 00:55
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Sverigedemokraterna har väl ändå rätt att moderera sitt forum hur de än vill? Du kan inte stå på ett torg och skrika om att du vill döda judar, och sen bli omhändertagen av polisen men kräva att du ska släppas under hänvisning till yttrandefrihetsgrundlagen. Läs på.

Angående resterande judehetsare i den här tråden, tja vad ska man säga...? Den som vill se allt dåligt som händer i världen som ondska manifesterad i en grupp får ju gärna göra det, därmed inte sagt att det är ett klokt synsätt.
Alla har rätt att moderera precis som de vill, men jag anser att moderering inte ska behöva finnas eftersom moderering i sig är en inskränkning i yttrandefriheten. De lagar som kräver det (moderering) är i mina ögon det största hotet mot vår yttrandefrihet.
Om du hade läst mer och sett min inställning till yttrandefrihet/censur så hade du kanske förstått vad jag menade.
Jag är inte ute efter att hänga ut folk som riskerar att dömas enligt sjuka lagar som motverkar yttrandefrihet, jag tycker bara inte om folk som försvarar att de inskränker andras rätt att uttrycka sig ungefär som så: jag anser att du har rätt att säga vad du vill, MEN....
Citera
2006-11-28, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stonetemplepete
Alla har rätt att moderera precis som de vill, men jag anser att moderering inte ska behöva finnas eftersom moderering i sig är en inskränkning i yttrandefriheten. De lagar som kräver det (moderering) är i mina ögon det största hotet mot vår yttrandefrihet.
Om du hade läst mer och sett min inställning till yttrandefrihet/censur så hade du kanske förstått vad jag menade.
Jag är inte ute efter att hänga ut folk som riskerar att dömas enligt sjuka lagar som motverkar yttrandefrihet, jag tycker bara inte om folk som försvarar att de inskränker andras rätt att uttrycka sig ungefär som så: jag anser att du har rätt att säga vad du vill, MEN....

Yttrandefriheten gäller inte på privat ägda platser. Du får räkna med att bli utkastad om du gör sånt som värden inte gillar på en privat fest, precis som att du får räkna med att bli utkastad om du skriver sånt som inte gillas av innehavare av nåt forum. Det har som sagt inget med censur eller yttrandefrihet att göra.

Kommer nån in i ditt hus och skriker om allt möjligt har du all rätt att kasta ut dem, de har ingen rätt att vara där och gnälla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in