• 1
  • 2
2006-09-28, 22:00
Medlem
Någon mer än jag som sett Marlboro skyltarna som hänger i butikerna just nu?

Det står något i stil med "Soon a new feel" eller Wide open flavor

Undra vad det kan vara ?
Citera
2006-09-29, 19:03
Medlem
KUSEs avatar
lämnar inte mina marlboro lights
Citera
2006-09-30, 19:14
Medlem
Nazipolizeis avatar
låter trevligt, får bli att snoka runt tobaksbutikerna lite nogrannare nu då så man kan ta del av denna nyhet (om det nu är någon) låter lite konstigt ifall de skulle göra några ändringar på marlboro dock, det är ju lixom klassiker cigaretten.
Citera
2006-10-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
lämnar inte mina marlboro lights

Det är samma tobak i Marlboro lights som i röd Marlboro. Det är bara längre filter i lights så, grattis! Du får med smaka på den nya flavor-n!
Citera
2006-10-03, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JDKiller
Det är samma tobak i Marlboro lights som i röd Marlboro. Det är bara längre filter i lights så, grattis! Du får med smaka på den nya flavor-n!
Är 0,2 mg mindre nikotin i lights.
Citera
2006-10-03, 21:47
Medlem
Ron_McKenzies avatar
dessa ciggaretter är lite kortare och lite tjockare med en lite mildare men fylligare smak! Så sa dem iaf i tobaksaffären när jag köpte dem! Jag bor i holland. tyckte inte det var nåt speciellt med dem, rätt torr smak så att säga!
Citera
2006-10-03, 22:37
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:

hehe hur förklarar du att de finns light löstobak etc... ?
Citera
2006-10-04, 01:23
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Det står på paketen hur mkt av tjära, nikotin och kolmonoxid det är i ciggen, och det är mindre iaf en av de i lights (har inte båda paketen här så jag vet inte exakt hur mkt). Det finns läsförståelsekurser så, grattis!
Citera
2006-10-04, 12:20
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Det står på paketen hur mkt av tjära, nikotin och kolmonoxid det är i ciggen, och det är mindre iaf en av de i lights (har inte båda paketen här så jag vet inte exakt hur mkt). Det finns läsförståelsekurser så, grattis!

nikotin, tror nästan det är mer tjära eller kolmonoxid i vissa light paket än orginalen.
Citera
2006-10-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-

Nej, det står inte hur mycket det finns av respektive ämne i ciggen. Det står hur mycket en genomsnittsmänniska får i sig när han röker en cigarett. Så JDKiller SKULLE kunna ha rätt (längre filter borde rimligtvis dra ner på intaget av de ämnena), men jag tvivlar på det.
Citera
2006-10-06, 18:10
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhr57
Nej, det står inte hur mycket det finns av respektive ämne i ciggen. Det står hur mycket en genomsnittsmänniska får i sig när han röker en cigarett. Så JDKiller SKULLE kunna ha rätt (längre filter borde rimligtvis dra ner på intaget av de ämnena), men jag tvivlar på det.

Faktum är (be mig inte redovisa någon källa bara) att det enda som skiljer de flesta cigaretter från varann är längden på filtret och hur märket ser ut (och i undantagsfall även pappret).
Citera
2006-10-06, 18:44
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Det är samma tobak i Marlboro lights som i röd Marlboro. Det är bara längre filter i lights så, grattis!
fann du någonstans i mitt inlägg att jag var omedveten om detta?eller varför har du behov av att tala om det för mig?

så , någon som testat dom nya M?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in