2007-05-10, 18:22
Medlem
tuben99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Sylar känner inte till existensen av kvinnan som kan byta skepnad än. I avsnittet som sändes förra veckan fick man reda på att Sylar hade mördat och tagit kraften från denna kvinna, med tanke på att han i det avsnittet hade intagit Nathans skepnad. Men var kommer detta storhetsvansinnet ifrån? Jag personligen fick den känslan av att Sylar på något sätt redan nu eftersträvar Nathans kommande presidentpost och planerar att inta denna.

Sylar funderade på att "dra sig tillbaka" för att han inte ville utplåna en massa oskyldiga människor genom att spränga New York.Hans mamma sa att han skulle/kunde bli något stort och inte bara vara en urmakare. Efter att Sylar "råkade" döda sin mamma så tänkte han väl "fuck it" och gav efter för sin makthunger.

Fick lite Norman Bates-vibbar av Sylar/Gabriel i det här avsnittet.
Citera
2007-05-10, 22:31
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Sylar känner inte till existensen av kvinnan som kan byta skepnad än. I avsnittet som sändes förra veckan fick man reda på att Sylar hade mördat och tagit kraften från denna kvinna, med tanke på att han i det avsnittet hade intagit Nathans skepnad. Men var kommer detta storhetsvansinnet ifrån? Jag personligen fick den känslan av att Sylar på något sätt redan nu eftersträvar Nathans kommande presidentpost och planerar att inta denna.

Jo i senaste avsnittet så sa Sylar ungefär "jag kan bli något stort" så såg man Nathan som president.

Tror ni Peter kommer bli som han var i framtiden? Hårdare och inte lika försiktig och vara den där "snälla" killen?
Citera
2007-05-11, 00:26
Medlem
Csabas avatar
Det är inte säkert att det var Nathan han såg som president, det kan ha varit honom själv?
Citera
2007-05-13, 22:12
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Csaba
Det är inte säkert att det var Nathan han såg som president, det kan ha varit honom själv?
Ingen annan som har den frisyren.
Citera
2007-05-13, 22:17
Medlem
Carl-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Ingen annan som har den frisyren.

Sylar kan morpha sig, såg du inte "five years passed" eller vad episoden nu hette?
Citera
2007-05-13, 23:02
Medlem
rikoschetts avatar
Jag tycker serien har tappar mer och mer desto längre den går. Känns som en variant av X-Men där dom fokuserar mer på karaktärernas känslor och utveckling.
Det har knappt varit en enda röjjig fight, ingen som verkar bry sig om att bemästra sina krafter ordentligt (förutom Sylar), noll intresse av att hänga ihop med andra som har krafter och göra tuffa saker samt ett jävla gnäll över familjer hela tiden. Dessutom så går ju allt dåligt för dom hela tiden, så fort nån lyckas med nåt händer nåt annat som tar alla tillbaks två steg.

Kanske lyckas dom få till dom sista avsnitten så man orkar fortsätta kolla, för just nu känns det rätt hopplöst.
Citera
2007-05-13, 23:15
Avslutad
rikoschett, jag är beredd att hålla med dig där. Denna serie har, precis som väldigt många stora, lovande serier i USA peakat väldigt högt på min smakskala för att sedan rasa till Big Brothernivå. Det beror nog främst på att dom vill krama ur så mycket pengar ur franchisen innan serien tar slut vilket är lite småsorgligt =(
Citera
2007-05-14, 16:05
Medlem
aCeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Johan
Sylar kan morpha sig, såg du inte "five years passed" eller vad episoden nu hette?
Sant tänkte inte på det.
Citera
2007-05-15, 00:37
Medlem
Andolorias avatar
Har sett tom. s01e21 är det sista releasade avsnittet innan säsong två?
När börjar den isåfall. Fan coskå hatar när man måste vänta brukar ladda ner hela serien.

Serien är hyfsad men verkar som att alla nya serier ska slå rekord i att spinna iväg långt åt helvete och göra allt lite onödigt förvirrat, anno 2007.

Den är dock bra.
Citera
2007-05-15, 01:24
Medlem
http://www.expressen.se/noje/1.679582

Jahapp... blir en spinnoff i sommar samt minst tre säsonger. Så uselt det får bli. Ge den ett värdigt slut snarast
Citera
2007-05-15, 01:57
Medlem
Speedy Gonzaless avatar
Brukar heroes komma ut vid 3:30 eller 4:30?
Citera
2007-05-15, 10:47
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Den har kommit nu, och det var ett mkt bra avsnitt! här är en torrent http://thepiratebay.org/tor/3688309/Heroes.S01E22.HDTV.XviD-LOL

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in