2009-02-17, 22:06
Medlem
hemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Jag stör mig på producenternas miss att Claire ska ha örhängen då hennes hål i öronen borde växa igen på 1 sekund.

Tog hon inte hålen innan hennes kraft aktiverades av solförmörkelsen då? I så fall så hade väl hålen redan läkt. Kraften läker nog bara öppna sår.
Citera
2009-02-17, 22:09
Medlem
VerbalHolograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Jag stör mig på producenternas miss att Claire ska ha örhängen då hennes hål i öronen borde växa igen på 1 sekund.
Fast hon kanske gör hålen varje gång hon stoppar i örhängena

Hur som helst har denna serie spårat för länge sedan precis som de flesta andra nätverksserier. Det är mest ett massa tjat, speicellt från Claire och Hiros sida. För att denna serie ska fungera måste det vara lite action, den tjänar verkligen inte på att försöka vara djup.
Citera
2009-02-17, 22:27
Medlem
petsetss avatar
Någon som har tänkt ut vem "Rebel" kan vara ?
Citera
2009-02-17, 22:32
Medlem
Santa Clauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsets

Det är väl Peter/Matt/Suresh och dom där?
Citera
2009-02-18, 01:54
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santa Claus
Det är väl Peter/Matt/Suresh och dom där?

Problemet med det är ju att Hiro och Ando fick sitt fina fax där det stod att dom skulle rädda Parkman! Så kan ju vara någon annan också! Säkert Sylar eller något bara för att jävlas!

Och Psycho Killer passade ju rätt bra där i bilen
Citera
2009-02-18, 04:42
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsets
Känns så jävla töntigt med "Rebel". Jag ryggar tillbaka varje gång jag ser dom där jävla SMSen.. suck
Citera
2009-02-18, 12:08
Medlem
Santa Clauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Problemet med det är ju att Hiro och Ando fick sitt fina fax där det stod att dom skulle rädda Parkman! Så kan ju vara någon annan också! Säkert Sylar eller något bara för att jävlas!

Och Psycho Killer passade ju rätt bra där i bilen

Knappast någon för att jävlas. Hon räddade ju trots allt han som kunde andas under vatten.
Men du har rätt ang parkman...

Sylar har iallafall äntligen levt upp till vad en psykopat innebär.
Citera
2009-02-18, 17:25
Medlem
Kan det kanske vara Micah? han hade väl någon sorts kraft då han styrde elektronik. Om jag kom ihåg rätt så såg man aldrig vad som hände med han va?
Citera
2009-02-18, 17:50
Medlem
Bara jag som tyckte att Hiros scener i detta avsnittet bara var pinsamma..?
Hela bröllopsscenen fick en att undra om manusförfattarna hade kafferast och deras barn tog över..
Citera
2009-02-18, 18:14
Medlem
Pranchas avatar
Rätt lamt avsnitt.

Här har ni en länk, om ni undrar vilka teorier som flyter runt kring vem Rebel är: http://heroeswiki.com/Theory:Libertad
Citera
2009-02-18, 21:13
Medlem
Fan vad Claire och killen som åker med Sylar är störande! Blev så jävla glad när Sylar lämnade honom, men ni såg ju vad som hände i slutet.

Tror det är Angela petrelli som är Rebel, hon är för "stor" för att inte göra något i säsong 4.
Citera
2009-02-18, 21:31
Medlem
Giorgis avatar
Hoppas Claude är rebel, soft karaktär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in