2008-11-20, 23:26
Medlem
KruxaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Var inte så säker, Hiro fick väl tillbaka sina krafter efter att Arthur tagit dem. Vet dock inte säkert om Arthur faktiskt tog dem eller bara lekte lite med Hiros minne, men Hiro fick ju tillbaka i alla fall krafterna även om minnet sviktar. Så jag kan nästan garantera att Peter kommer få tillbaka sina krafter på ett eller annat sätt.

Jag tror inte Arthur tog Hiro's krafter utan han gjorde som du sa "lekte" med Hiro's minne.
Citera
2008-11-21, 06:53
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Var inte så säker, Hiro fick väl tillbaka sina krafter efter att Arthur tagit dem. Vet dock inte säkert om Arthur faktiskt tog dem eller bara lekte lite med Hiros minne, men Hiro fick ju tillbaka i alla fall krafterna även om minnet sviktar. Så jag kan nästan garantera att Peter kommer få tillbaka sina krafter på ett eller annat sätt.

Vad ska han med Hiros krafter när han redan har dom?
Han fick eller tog dom från Peter.. han kunde ju teleportera sig och kan säkert leka med tiden också.
Jag undrade varför han inte bara dödade Hiro..
Varför lekte han bara med hans minne.. tycker det verkade lite ologiskt
Citera
2008-11-21, 09:37
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0t0mi
Vad ska han med Hiros krafter när han redan har dom?
Han fick eller tog dom från Peter.. han kunde ju teleportera sig och kan säkert leka med tiden också.
Jag undrade varför han inte bara dödade Hiro..
Varför lekte han bara med hans minne.. tycker det verkade lite ologiskt

Det är ganska uppenbart att arthur inte hann döda han eller hur ?

Citat:
Ursprungligen postat av KruxaN
Jag tror inte Arthur tog Hiro's krafter utan han gjorde som du sa "lekte" med Hiro's minne.

Tror ? Om du kolla avsnittet såg du ju att Hiro fortfarande kunde använda sin kraft...
Citera
2008-11-21, 09:38
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KruxaN

Tror ? Om du kolla avsnittet såg du ju att Hiro fortfarande kunde använda sin kraft...
Citera
2008-11-21, 10:40
Medlem
simonvps avatar
Arthur gjorde väl egentligen det enda rätta när han mindfuckade Hiro, eftersom förmörkelsen kmr ta bort Arthurs krafter så hade ett ev. borttagande av Hiros krafter bara gjort Hiro mer revanschfull så att säga. Nu avväpnade han honom rätt bra genom att göra honom till en rätt ofarlig tioårig pojkspoling
Citera
2008-11-21, 13:01
Medlem
zzz

Arthur gjorde så att Hiro inte kommer ihåg de senaste 17 åren!!! Därför tror Hiro att han är 10 men han har ju kraften fortfarande.
Citera
2008-11-21, 14:00
Medlem
santacls avatar
Om det är nån gång Arthur kommer dö är ju just under solförmörkelsen, annars har dom andra ingen chans.
Citera
2008-11-21, 14:05
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Det är ganska uppenbart att arthur inte hann döda han eller hur ?

Okej? Varför skulle han ta hans huvud och göra honom till en 10 åring och inte bara döda honom direkt då.. då fanns det en jävla massa tid..
han kunde ju ha gjort precis som han gjorde med parkmans farsa.. dra ena fingret och bryta nacken.. tog väl en halvsekund medans Hiro kunde skrika två andetag typ haha
fanns en jäääävla massa tid till det
Citera
2008-11-21, 14:19
Medlem
santacls avatar
Citat:
Okej? Varför skulle han ta hans huvud och göra honom till en 10 åring och inte bara döda honom direkt då.. då fanns det en jävla massa tid..
han kunde ju ha gjort precis som han gjorde med parkmans farsa.. dra ena fingret och bryta nacken.. tog väl en halvsekund medans Hiro kunde skrika två andetag typ haha

Han ville pina han kanske ? Nerå men jag vet inte
Citera
2008-11-21, 15:04
Medlem
Giorgis avatar
Citat:

Han kanske inte ville göra det pga att han var vän med Kaito Nakamura en gång i tiden.
Citera
2008-11-21, 15:17
Medlem
KruxaNs avatar
Kommer bli intressant och se vad som händer på tisdag
Citera
2008-11-21, 16:54
Medlem
petsetss avatar
Vad är det som är så speciellt med solförmörkelsen? Tappar de sina krafter eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in