2010-01-08, 11:20
Medlem
...sista 5 minutrarna i serien så blir det en solförmörkelse och alla krafter försvinner, snipp snapp slut.
Citera
2010-01-08, 19:39
Medlem
Gaffelsåss avatar
Citera
2010-01-08, 19:52
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelsås

Citera
2010-01-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelsås

någon annan hann före:P
Citera
2010-01-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
ha!
han/hon som sa att eps15 blir säsongsavslutning hade fel. Eps18 kommer bli säsongsavslutning, så bunkra ihop er inför de sista avsnitterna.

Trailer för eps15 och spoilers kan läsas här
http://www.heroestelevision.com/heroes-4x15-4x16-spoilers/

Japp, det kmr några fler ser jag nu, vilket är bra för det kändes som det skulle sluta konstigt annars under denna säsong.
Citera
2010-01-09, 02:01
Medlem
moviemovies avatar
Peter kunde alltså stänga av och på sin kraft han fått av "haitiern". Annars tänkte jag att det borde vara omöjligt att få en ny kraft, om han hela tiden stänger av andras krafter. Men å andra sidan skulle han inte kunna ha fått kraften om den inte gick att stänga av. Den kraften är för övrigt den starkaste enligt mig. Den skulle man troligtvis kunna slå ut Samuel med.

Egentligen skulle Peter kunna ta tag i Samuel, flyga upp några hundra meter och bara släppa honom? Finns så mycket uppenbara grejer som de inte gör i serien.

Antar att Peter till slut möter nån som har samma kraft som han hade i början. Då kan vi börja snacka epic-battle med Sylar.
Citera
2010-01-09, 22:45
Medlem
Snacka om att serien gått käpprätt utför för den här serien. Men vad jag minns så tappade dom en hel del i budgeten efter säsong 2? Vilket förklarar allt dramatrams och knappt några effekter överhuvudtaget nuförtiden. Kan inte den döva bruden riva hål i hela jorden sista avsnittet kan hon ge fan att komma tillbaka känns det som, snacka om att mjölka tiden med något så tråkigt.
Citera
2010-01-12, 15:18
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunlakejen
Snacka om att serien gått käpprätt utför för den här serien. Men vad jag minns så tappade dom en hel del i budgeten efter säsong 2? Vilket förklarar allt dramatrams och knappt några effekter överhuvudtaget nuförtiden. Kan inte den döva bruden riva hål i hela jorden sista avsnittet kan hon ge fan att komma tillbaka känns det som, snacka om att mjölka tiden med något så tråkigt.
+1, såg avsnitt 12,13,14 idag och fy fan va de sög! Det jag stör mig mest på är Claries jävla snackande med alla. Hon Mys-snackar med sin farsa och Peter hela jävla tiden. Okej min fråga är egentligen: Hur många månader ska man vänta på avsnitt 15 då?
Citera
2010-01-12, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
+1, såg avsnitt 12,13,14 idag och fy fan va de sög! Det jag stör mig mest på är Claries jävla snackande med alla. Hon Mys-snackar med sin farsa och Peter hela jävla tiden. Okej min fråga är egentligen: Hur många månader ska man vänta på avsnitt 15 då?
Du behöver inte vänta... Det är redan ute och är för övrigt ruskigt bra!
Citera
2010-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern

kom ut idag
Citera
2010-01-12, 17:19
Medlem
Söndergasads avatar
Skönt slut på ep15
Citera
2010-01-12, 19:18
Medlem
Hirodelen var väl bra i detta avsnitt, men vad Peter är dryg. Får sin dröm och rusar sedan direkt till Emma och slår sönder Cellon, utanatt ens göra någon förklaring. Undra på att hon blev sur :P

Lite segt att Samuel är lite väl fäst vid hon vanessa(?), tar bort lite ifrån karaktären som man gillar som är beräknande och kall.

Rätt bra driv i det annars denna vecka, hoppas det håller i sig till nästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in