Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Det verkar som att de kan utveckla lite nya förmågor med tiden.
Jo kanske det. Hennes kraft var ganska dålig i förhållande till de flesta andras också, så de var tvungen att göra henne grymmare kanske. Det är inte direkt att man har en chans med superstyrka bara, när man möter de som har long-range telekinesiattacker och odödlighet. Det är som att en boxare möter en snubbe i en pansarvagn som kan peppra skott : p
Citat:
De hålls antagligen drogade så krafterna inte kan användas. Dock så stod väll den ena killen och kastade lite flammor inne i cellen.
Precis. Den där pyrosnubben kunde ju använda sina krafter.
Citat:
Det vet jag inte. Hon slog väll ut Sylar.
Jo, det skulle vara den attacken isåfall. Annars har hon varit ganska useless på den senaste tiden.
Citat:
Jo det har han ju också. När irländarna hittade honom i containern använde han sig bl.a av den kraften.
Oj, det hade jag glömt. Men han borde använda den mer : )
Citat:
Menar du framtidspeter eller nutidspeter? Nutidspeter borde väll ha fått alla möjliga krafter av framtidspeter.
Jag tänkte mest på att nutidspeter just nu flyr tillsammans med skurkarna. Då borde han få deras krafter.
Citat:
Jag tycker hon är mindre tråkig i de nya avsnitten.
Jo, det är sant. Fast fortfarande ganska tråkig : /
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
Hade du förväntat dig alla svar på 2 avsnitt eller? Vi får väl svar på de flesta av dina frågor i framtiden. Men då får vi väl bara fler frågor. Känns lite som Lost nu.
Nej, jag har inte sagt det heller. Det är därför jag postar det i ett diskussionsforum för att diskutera det.