2006-11-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Be till Gud att white-trash nikki verkligen är död. Snacka om dålig skådis. Försvinner hon ökar seriens kvalite enormt.
Lär inte hända, hon är en huvudkaraktär. Så länge inte hennes roll i allt blir att dö för att D.L. eller Micah ska genomgå någonting livsändrande. Dessutom e Ali Larter relativt känd och lär ha ett schysst kontrakt på det här gigget nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Nikkis förmåga är väl inte helt olik Bruce Banner som utan att han själv riktigt förmår styra det förvandlas till Hulken. Ibland kunde han "vakna upp" upp igen som Bruce Banner ute i öknen.
Jo, verkar vara liknande Bruce/Hulken, men ändå väldigt olikt, jag hade inte ens dragit den parallelen själv, så de e bra.
Citera
2006-11-06, 22:29
Medlem
När kommer avsnitt 6? Natten till tis 7 november? Tipsa gärna när ni hittar en bra tracker! Hoppas bara att serien håller för en hel säsong. Den kan ju fullständigt flippa efter 10-12 avsnitt. Hittills är den jättebra.

Min serie är dock Friday Night Lights. Bra, hemkokta Texasgrejer.
Citera
2006-11-06, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wafer_Madness
När kommer avsnitt 6? Natten till tis 7 november?

Episod 6 finns redan ute. Episod 7 kommer ut inatt.
Citera
2006-11-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wafer_Madness
När kommer avsnitt 6? Natten till tis 7 november? Tipsa gärna när ni hittar en bra tracker! Hoppas bara att serien håller för en hel säsong. Den kan ju fullständigt flippa efter 10-12 avsnitt. Hittills är den jättebra.

Min serie är dock Friday Night Lights. Bra, hemkokta Texasgrejer.

Åhh, äntligen någon utöver mig själv som fastnat för Friday Night Lights. Trodde jag var ensam! Försökte starta en tråd. Men fick NADA respons! Angående sidor att ladda hem ifrån så funkar oftast

www.thepiratebay.org
www.xtvi.com
www.eztvenet.org

Enjoy!
Citera
2006-11-07, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Åhh, äntligen någon utöver mig själv som fastnat för Friday Night Lights. Trodde jag var ensam! Försökte starta en tråd. Men fick NADA respons! Angående sidor att ladda hem ifrån så funkar oftast

www.thepiratebay.org
www.xtvi.com
www.eztvenet.org

Enjoy!

Tackar! FNL är verkligen the shit. De satte den direkt efter Heroes förra måndagen för att ge den lite draghjälp. Jag tror att de kommer göra en hel säsong. NBC beställde nyligen 11 nya manus.

Jag tycker att den är snyggare än Heroes, även om Heroes är en ruskigt välgjord serie.

De drabbade nämndes tidigare. Jag tycker att Heroes är en karbonkopia av den. I princip samma serie, fast bättre producerad. Undrar om Hans Rosenfeldt har varit och dealat på nån tv-mässa i Vegas?
Citera
2006-11-07, 04:49
Medlem
µTorrents avatar
Precis sett prison break, nu är det dags för Hereos! Fan vilken natt alltså
Citera
2006-11-07, 06:27
Medlem
geh, 7:an var ju ett uselt avsnitt.. ingenting av intresse hände.
Citera
2006-11-07, 17:48
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cargo100
geh, 7:an var ju ett uselt avsnitt.. ingenting av intresse hände.

Citera
2006-11-07, 18:58
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifer

Och mycket annat!
Det var lite av ett transportavsnitt men det var väldigt bra för det, man kan inte ha nya saker hela tiden utan man måste också föra handlingen framåt.

Det hände mycket intressanta saker.
Det du nämner, Isaac borta, Nathan undanhåller tavlan från Peter, grejen med Matt, både med hans fru och med han dom hittade. Bland annat...
Citera
2006-11-07, 19:02
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Nathan undanhåller tavlan från Peter

Varför gjorde han det egentligen? Jag menar, om det är för att han inte vill att Peter ska se den kunde han ju struntat i att beställa hem den. Eller är jag ute på den vingliga cykeln nu?
Citera
2006-11-07, 19:04
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifer
Varför gjorde han det egentligen? Jag menar, om det är för att han inte vill att Peter ska se den kunde han ju struntat i att beställa hem den. Eller är jag ute på den vingliga cykeln nu?

Ingen aning.
Att han beställer hem den visar ju att han verkligen inte vill att Peter ska ha den.
Han ville inte ge Peter chansen att hämta den själv eller något kanske.

Men varför han gör det, ja, det vet jag inte.
Det som ligger närmast är ju att han helt enkelt tycker det är fånerier och vill att Peter ska sluta löjla sig.
Men kan vara något annat också.
Citera
2006-11-07, 19:59
Medlem
-I'm gonna put this on YouTube and make like a million bucks!
-YouTube's free, you idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in