2012-12-27, 08:20
Medlem
Janec tycks bestå av ett par ben, ett stort huvud och en väldigt kort kropp däremellan. Eller om han drar upp byxorna väldigt högt?

"På High Chaparrall brukade vi"... är det Janecs jobberfarenhet, att jobba utklädd till cowboy på ett nöjesfält?

Men vad försörjer sej en sån här lirare på egentligen? Förtidspension? Soc? Det måste ju vara komplett omöjligt för en sån här figur att få ett riktigt jobb iaf.
Senast redigerad av Femrik 2012-12-27 kl. 08:24.
Citera
2013-01-14, 16:48
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femrik
Janec tycks bestå av ett par ben, ett stort huvud och en väldigt kort kropp däremellan. Eller om han drar upp byxorna väldigt högt?

"På High Chaparrall brukade vi"... är det Janecs jobberfarenhet, att jobba utklädd till cowboy på ett nöjesfält?

Men vad försörjer sej en sån här lirare på egentligen? Förtidspension? Soc? Det måste ju vara komplett omöjligt för en sån här figur att få ett riktigt jobb iaf.
Janec har visst haft diverse olika jobb. En mångsyslare av rang! Dock verkar han ha svårt för att behålla ett jobb, men om detta kanske JACK RYAN kan upplysa oss om ytterligare?
Nuförtiden verkar han husera på Bar 54:

http://bar54.se.preview.binero.se/index.php/component/comprofiler/userprofile/janec

Unddrar hur länge han jobbat där och om han kommer jobba kvar där länge till? Synd att de lade ned "Tv om Tv". Hade varit roligt att se honom där igen bakom studiobåset i sin militärmundering!
Citera
2013-01-23, 03:45
Bannlyst
Liveuppdatering Gullmars

Nu står han med sin zigenarhatt modell xl och pratar med två ordningsvakter. De ser måttligt roade ut och av deras blick
att dömma så önskar de nog att nån pundare drog fram en kniv eller nått så slipper de pågående spektakel. Denne Janec verkar ha en närmast överdriven fetish för män i ordningskläder...Den slutsatsen kan vi dra av samtalet.

Han ger inte upp.. 10 minuter nu
Citera
2013-02-07, 10:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Liveuppdatering Gullmars

Nu står han med sin zigenarhatt modell xl och pratar med två ordningsvakter. De ser måttligt roade ut och av deras blick
att dömma så önskar de nog att nån pundare drog fram en kniv eller nått så slipper de pågående spektakel. Denne Janec verkar ha en närmast överdriven fetish för män i ordningskläder...Den slutsatsen kan vi dra av samtalet.

Han ger inte upp.. 10 minuter nu
Hahahaha fy faan vad bra! låter verkligen som Janec! Snappade du upp något av det han sa? Hur avslutades det hela? Hur var Janec själv klädd?
Citera
2013-03-02, 14:03
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Han syns tydligen till åkandes på Gröna linjen på väldigt udda tider mitt på natten. Hur kommer det sig?
Citera
2013-03-02, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hahahaha fy faan vad bra! låter verkligen som Janec! Snappade du upp något av det han sa? Hur avslutades det hela? Hur var Janec själv klädd?

Han såg ut som en blandning mellan en svinpäls a ala Untouchables blandat med en Hollywoodpimp. En helt överdriven hatt och någon slags beige rock...

Nej hörde inget men Janec gillar ju att prata om det polisiära så det skulle inte förvåna mig om han snackade om varför ordningsvakterna ser ut som poliser eller något dylikt..

Det ska även tilläggas att de fibblade på sina mobiler för att undvika för mycket intim och intensiv kontakt med Janec.
Citera
2013-03-13, 00:33
Medlem
Citat:
Han såg ut som en blandning mellan en svinpäls a ala Untouchables blandat med en Hollywoodpimp. En helt överdriven hatt och någon slags beige rock...
Nej hörde inget men Janec gillar ju att prata om det polisiära så det skulle inte förvåna mig om han snackade om varför ordningsvakterna ser ut som poliser eller något dylikt..

Det ska även tilläggas att de fibblade på sina mobiler för att undvika för mycket intim och intensiv kontakt med Janec.
Ungefär så här, fast beige?

http://www.resume.se/Thumbnails/27a0b63df7d2571627ff701ce5f7c6fa/768/509/3200082347/4294506487/r14.JPG
Citera
2013-03-21, 13:04
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:

Haha! Fabulöst roligt! Kan se det framför mig! Såg du hur han fick kontakt med väktarna? Gick han bara upp till dem eller kom de fram till honom och trodde han hade rymt från circus?
Citera
2013-03-23, 15:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Kan dessutom tillägga att Janec finansiella historia är oerhört oroväckande. Inga stora cash där inte, men däremot en massa skulder och kronofogsärenden (bl.a. en springnota från ett hotell). Han tjänar ju knappt ett öre heller enligt uppgift, så jag undrar hur han får ihop stålar till alla uniformer? För jag kan inte tänka mig att de är snorbilliga.
Citera
2013-03-25, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ungefär så här, fast beige?

http://www.resume.se/Thumbnails/27a0b63df7d2571627ff701ce5f7c6fa/768/509/3200082347/4294506487/r14.JPG

Njae mer fyllig rock. Tänk http://www.youtube.com/watch?v=j8nZBlPfR7Y&feature=player_detailpage#t=44 s
fast tjockare och mer pimpig..
Citera
2013-03-25, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Haha! Fabulöst roligt! Kan se det framför mig! Såg du hur han fick kontakt med väktarna? Gick han bara upp till dem eller kom de fram till honom och trodde han hade rymt från circus?

Han gick fram som han alltid gör och mer eller mindre äter upp den han får kontakt med..
Citera
2013-03-26, 23:35
Medlem
Citat:
Njae mer fyllig rock. Tänk http://www.youtube.com/watch?v=j8nZBlPfR7Y&feature=player_detailpage#t=44 s
fast tjockare och mer pimpig..
Ha ha jag tror jag förstår. Men hörrudu, "Irwin R. Schyster", var detta första gången du sett Janec i tunnelbanan? Om inte, kan man skönja några liknande tecken? Typ tider, platser osv.? Jag har fått bilden av att han ofta åker gröna linjen på EXTREMT udda tider (gränslandet mellan sen natt och tidig morgon) och att han där brukar skämma ut sig på olika sätt som att exempelvis gågram till uniformsklädda personer (som du beskriver) eller genom att försöka stöta på småtjejer eller genom att bara stryka runt och vara allmänt obehaglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in