Citat:
Ursprungligen postat av See
I nuläget använder jag bankens VISA vilket jag aldrig har haft problem med.
Gjorde inte ens av med 150kkr förra året, och då köpte jag en fin stereo, ny dator, renoverade lägenheten och gjorde en större reparation av bilen, så att nå över 150k under 2013 finns inte på kartan tyvärr. Kikade på detta kortet först men då jag insåg att jag inte gör av med så mycket pengar så gick det bort.
Vad är fördelen med Eurocard? Behöver ingen flådig service eller liknande, vill ha ett kort där jag får pengar tillbaka för att minska mina utgifter, även om det bara rör sig om någon 1000-lapp om året.
Vilken bank har du ?
Om du har Seb så har dom ett bra mastercard.
om du har Nordea så har dom ett fint Mastercard silver där krediten är på högst 50 000 tror jag.
Om det handlar om småsummor på ditt kreditkort som du kommer skaffa så tycker jag du skall plocka ett som inte har så hög avgift.
Jag tycker Eurocard är bra då servicen är bra. Och funkar som ett betalkort för mig.
Men det beror ju lite på vad du ska handla på detta kort. Är det bara mjölk pålägg och lite bensin till bilen då tycker jag något bank mastercard.
Är det till lite mer än det då tycker jag du skall köra på ett Eurocard eller Amex.