2006-09-22, 16:09
Medlem
Hejsan, jo det är såhär att för ett år sedan bröt jag ryggen och är nu frisk från den olikan rent fysiskt. Men jag har gått ner ca 12 kg och har ursvårt att gå upp i vikt igen. Det känns fördjävligt att gå ner på gymmet och inte orka med något.

Längd : 176
Vikt : 65
Ålder: 20

Så min fråga till er är :

Har jag ökad risk för biverkningar pga min låga vikt?
Vad skulle ni ta för "nybörjar kur" om ni var i mina kläder?
Vad ska jag ta för kur om jag är lite små rädd för biverkningarna?
Ni som provat olika preparat, har ni kännt något olustigt i hjärtat?

Skulle vara tacksam för svar, vill ha lite stöd nu när jag tänkt att börja kura
Citera
2006-09-22, 16:34
Medlem
hantels avatar
Du äter för lite. Ingen på 65 kg ska bekymra sig om aas.
Citera
2006-09-22, 17:01
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hantel
Du äter för lite. Ingen på 65 kg ska bekymra sig om aas.

Så är de ja, problemet ligger i kosten och inget annat i nuläget.
Citera
2006-09-22, 17:22
Medlem
Jag bara undrar? Tänk nu om det finns ngn som honom som har svårt att gå upp i vikt och ändå käkar bra, (kommer inte ihåg vad sjukdomen heter) Men ändå inte kan gå upp ngt. Om en liten kille dvs rätt smal, dåliga styrkesats startar med aas. Vi säger 10/60 som e poppis bland blåbären därav inklusive mig.
Vad skulle hända då? Varför säger du att han e för liten för att kura? Vikten har väl egentligen inte med deta att göra? Det e väl + eller - i kalorier som e det väsentliga? Jag förstår dock din tanke att ligger man + ett tar så går man upp o väger inte 65 kilo. Men med era mått mätt kanske denna stackare gå upp 20kilo innan ni tycker att det ska va dags för en kur. ÄR det inte bättre att fråga hur länge han har tränat?
Citera
2006-09-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thakongo
Varför säger du att han e för liten för att kura? Vikten har väl egentligen inte med deta att göra? Det e väl + eller - i kalorier som e det väsentliga? Jag förstår dock din tanke att ligger man + ett tar så går man upp o väger inte 65 kilo. Men med era mått mätt kanske denna stackare gå upp 20kilo innan ni tycker att det ska va dags för en kur. ÄR det inte bättre att fråga hur länge han har tränat?

väger man 65kg vid 176cm längd
ska man kunna gå upp mer.
men som du säger finns det sjukdomar
som gör det hela lite svårare.
har man t.ex. hög ämnesomsättning
(minns inte vad sjukdomen heter)
som gör att man inte kan öka
så kommer inte AAS hjälpa heller.
Citera
2006-09-22, 23:52
Medlem
99% av dom som tror sig ha så kass ämnesomsättning, att dom inte kan gå upp i vikt, har inte studerat och tror att dom äter tillräckligt, Räkna ut hur mycket fet, kolhydrater och protein du behöver och sätt dig på ett överskott, så kommer du gå upp i vikt.

Det är ju raka motsatsen till feta människor som till 99% säger att det beror på ämnesomsättningen, dom har åxå fel, när dom går seriöst över sitt kostschema och inte fuskar och ligger på kaloriunderskott, går 98,6% ner i vikt.

Det är så oerhört lätt att ta sin egen inverkan ur sammanhanget och skylla på någon annan faktor.

Å du, om du bröt ryggen och tar steroider efter ett år, kan du ju inte riktigt tänka klart, du kommer ju skada dig ännu värre.

Jag vet en som brutit ryggen och han tränar framgångsrikt nu och tar en å annan kur, men han väntade 5 år, för att ge kroppen en chans att på naturlig väg, skapa brosk och, nerver och blodkärl och det tar lång tid.

Var jävligt glad att du kan gå. Jag blir så bekymrad av att du inte fick en klar fin syn på livet, när du kunde ligga i vagga resten av livet, eller tom. dö.

Skärp dig för fan, du har allt.
Citera
2006-09-23, 07:35
Medlem
tipset är följande, B-vitamin komplex 4dubbel dos och 6st gainers om dagen, det får till o med ett lik att lägga på sig vikt!
Citera
2006-09-24, 17:07
Medlem
FÖR I HELVETTE....

SKÄRPNING, du är bara 20! Ge fan i tanken dom närmaste 3-4 åren.. återkom då! Du borde få en rejäl höger så du vaknar till liv ur ditt koma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in