Fick hem nya effedrin idag, problemet är att det ej finns något märke eller liknande, storleken är minimal.. vet du vilken sort det är? Killen jag köpte det av är en ärlig kran men jag har aldrig sett sånna här förr, han sa att dom kom från arabländerna trovligtvis saudiarabien ect
Fick hem nya effedrin idag, problemet är att det ej finns något märke eller liknande, storleken är minimal.. vet du vilken sort det är? Killen jag köpte det av är en ärlig kran men jag har aldrig sett sånna här förr, han sa att dom kom från arabländerna trovligtvis saudiarabien ect
Du kan va lugn , det där e effedrine . Lite suddig bild , men det liknar dom jag hade från Pakistan . Saudi arabien har jag dock aldrig hört talas om i preppvärlden haha.
Hehe. Finns liksom ingen anledning att sälja fakes av Efedrin. Inte speciellt dyra, inte speciellt stora (de flesta läkemedlen är stora) och är svåra att liknas vid något annat preparat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!