Japp, Dunkin' Donuts är suveräna. Köpte två 12-pack precis innan jag skulle sticka hem från Florida, tyvärr klarade de inte den drygt 10-timmar långa hemresan upp-och-nedvända i ett sunkigt bagageutrymme. Inte goda när man kom hem
Fyfan, amerikansk mat är livsfarlig. En halvliter kaffe från starbucks, 12-pack från dunkin donuts, en stor subwaymacka och en påse doritos. Där har du en helkväll!
I Sverige kan du hitta munkar på vissa matbutiker och McDonalds såklart.
Fyfan, amerikansk mat är livsfarlig. En halvliter kaffe från starbucks, 12-pack från dunkin donuts, en stor subwaymacka och en påse doritos. Där har du en helkväll!
I Sverige kan du hitta munkar på vissa matbutiker och McDonalds såklart.
skulle inte grina om subway flyttade ut på landsbygden i sverige... fast varken dom jag prövat i sthlm och oslo har varit i närheten av amerikansk subway-klass. och så är det alldeles för dyrt oxå...
kaffet på dunkin' slår fan starbucks...
Dunkin' Donuts finns även i Berlin och Aten (och fanns tidigare i Prag och London). Jag tycker dock att deras munkar ofta ser godare ut än dom smakar. Itsället föredrar jag nog munkarna som säljs på McDonald's.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!