2012-06-27, 18:10
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Fyfan....

Som hiphopälskare blir jag alltid illamående utav hans "sets" på BMB, snubben kan verkligen noll om musiken och kör samma skit veckan in och vecka ut.

http://tinypic.com/view.php?pic=wkh27d&s=6

Citera
2012-06-27, 20:16
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
http://tinypic.com/view.php?pic=wkh27d&s=6

Hahahaha, stämmer så bra. Vilket äckel han är. Har stört mig på han sen han börja snurra skivor.
Citera
2012-07-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Kommer från Västerås men bor numera i Göteborg, och jepps....det är stooor skillnad. Dock antar jag att du ville jämföra med nån stad som är ungefär likadan i storlek. Jag personligen hatar staden självt och dess uteliv+människor, så trist och grått det kan bli. Många människor i Västerås är väldigt inskränkta och verklighetsfrånvarande, dom tror att Vässan är världens mittpunkt och det är där det händer...staden är hipp, för det ligger ju nära Stockholm!
!
"Så trist och grått det kan bli"? Min erfarenhet är inte alls densamma. Jag tycker Västerås inte är ett dugg sämre än både Linköping och Uppsala på denna bit, snarare tvärtom.
Det är väl bra med invånare som gillar staden och sprider positiv energi? Hellre att de går ut med den inställningen om Västerås och festar järnet och har kul, än att de går ut, är stela och tycker allt suger, som de gör i andra städer.

Sen är det ju förstås inte rättvist att jämföra Gbg, som är så mycket större, mot Västerås.

Jag har själv festat i Götet och blivit imponerad på hur stora många ställen är och hur länge de har öppet, att det finns så mycket att välja mellan, osv, men det kan man nästan förvänta sig också från en betydligt större stad.
Sist jag var ut där var jag dock besviken på att det var minst 70% killar på nattklubben. I Västerås har det varit minst 50% tjejer senaste gångerna.
Senast redigerad av creel 2012-07-02 kl. 18:05.
Citera
2012-07-11, 15:09
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Hahahaha, stämmer så bra. Vilket äckel han är. Har stört mig på han sen han börja snurra skivor.

Något måste han väl ändå gjort rätt, eftersom han blir anlitad av gellerior etc.
Citera
2012-07-11, 15:31
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Något måste han väl ändå gjort rätt, eftersom han blir anlitad av gellerior etc.

Varför skulle det på något sätt bevisa att man gjort något rätt? det är inte direkt någon höjdpunkt för en DJ.
Citera
2012-07-11, 20:57
Medlem
Finns det något mer ställe man kan gå till än Pluto, Sjökrogen eller Blue Moon Bar om man vill dansa?

Tycker faktiskt Poco Loco är bästa krogen i Västerås om man är ute efter det. Det är lite mindre så man hittar alltid sina vänner, passande inredning och billigast. Tyckte om Pluto förut men nu är det bara invandrare, män och folk som tror att de är på en VIP-klubb. Sjökrogen har jag aldrig besökt men jag har inte hört så värst mycket bra om det stället. På Blue Moon Bar är det för dyrt, för mycket äldre och för att komma in måste jag vara där innan kl. 20.00.
Citera
2012-07-12, 01:23
Medlem
POMJUP53s avatar
Alla är vi olika och tur är väl det.

Det är väl mest så att jag var allmänt klar med staden som gör att jag tycker som jag gör. Fanns ju även glansdagar i gamla goa Västerås då utgångarna var lite smått magiska, den magin försvann dock med åren och det gick över till ångestfyllda utekvällar med alldeles för mycket alkohol.

Citat:
Ursprungligen postat av creel
"Så trist och grått det kan bli"? Min erfarenhet är inte alls densamma. Jag tycker Västerås inte är ett dugg sämre än både Linköping och Uppsala på denna bit, snarare tvärtom.
Det är väl bra med invånare som gillar staden och sprider positiv energi? Hellre att de går ut med den inställningen om Västerås och festar järnet och har kul, än att de går ut, är stela och tycker allt suger, som de gör i andra städer.

Sen är det ju förstås inte rättvist att jämföra Gbg, som är så mycket större, mot Västerås.

Jag har själv festat i Götet och blivit imponerad på hur stora många ställen är och hur länge de har öppet, att det finns så mycket att välja mellan, osv, men det kan man nästan förvänta sig också från en betydligt större stad.
Sist jag var ut där var jag dock besviken på att det var minst 70% killar på nattklubben. I Västerås har det varit minst 50% tjejer senaste gångerna.
Citera
2012-07-12, 09:25
Medlem
Idag kommer Collie Buddz till Pluto läste jag i VLT, kan bli riktigt fett. För er som ej vet vem han är.

http://www.youtube.com/watch?v=mDPsGk4clBk&feature=relmfu

Citera
2012-07-12, 10:29
Medlem
WangHaos avatar
Idag öppnar Bill och Bob.
Citera
2012-07-12, 13:46
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Idag öppnar Bill och Bob.

Vad kan man förvänta sig?
Citera
2012-07-12, 14:01
Medlem
inkognito-s avatar
Inte förvånad om Å är på dekis. De har stagnerat totalt.
Citera
2012-07-12, 16:22
Medlem
TheBITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azon27
Finns det något mer ställe man kan gå till än Pluto, Sjökrogen eller Blue Moon Bar om man vill dansa?

Tycker faktiskt Poco Loco är bästa krogen i Västerås om man är ute efter det. Det är lite mindre så man hittar alltid sina vänner, passande inredning och billigast. Tyckte om Pluto förut men nu är det bara invandrare, män och folk som tror att de är på en VIP-klubb. Sjökrogen har jag aldrig besökt men jag har inte hört så värst mycket bra om det stället. På Blue Moon Bar är det för dyrt, för mycket äldre och för att komma in måste jag vara där innan kl. 20.00.
Om du måste vara där innan 20 för att komma in lär du ju vara under 20 år gammal, hur kan du då vara reggad 2009? hrrm hrrm hrrm

anyway, skulle aldrig få för mig att sätta en fot på poco loco.

Du kan dansa på hattfabriken också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in