Hehe näe det kan man väl lugnt säga att jag inte visste...Som ni säkert märkt är jag inte teknisk överhuvudtaget och hade inte en aning om vad som skulle hänga med i paketet jag köpte eller hur allt funkar.
Efter mitt senaste inlägg tryckte jag iallafall försiktigt in alla kort (tog händerna över ett element före

) utan att märka att något satt löst eller liknande i datorn.
Inuti datorn var det dock rätt dammigt, dammråttorna bokstavligen hängde från fläktarna, så jag dammsög mycket försiktigt men noga. När jag sedan satte på datorn funkade allt fint igen och jag har suttit vid den hela dagen.
Var ute ett par timmar, startade om datorn och sen kom det äckliga error-pipet igen. Jag stängde av datorn och lät den vara i typ 10-15 min och sen funkade den fint (är på den nu).
Men jag kan nästan helt säkert säga att detta problemet kommer att uppstå igen, kan lika gärna hända nästa gång jag startar upp den.
Inga batteri-liknande grejjer varken läckte eller såg uppsvullna ut när jag kollade i datorn, så vad kan det nu vara för problem? Är det nätaggregatet? Det är det enda förslaget jag faktist inte har strukit hittils...