• 1
  • 2
2006-09-20, 19:57
Medlem
Tjaba skulle behöva lite rutnirade tips här, angående en kurning.

är 22 väger 75 ca 178 lång..

Redigerar om min tråd här pga av undliga svar..
Skulle vilja ha hjälp framför allt med vad det är man kan blanda creatin med för att uppnå en muskel ökning läste en tråd om det här tidigare men kan inte hitta den. och den lät ganska mild och bra som ev första kur!

Har under en längre tid funderat på att kura på testo men rädd för biverkningar av så som kraftig hårväxt osv. vad ska man tänka på när man kör det så att man slipper se ut som en rya matta på bröstet?

Eller ska man slippa testo tankarna och gå över på en 10/60 av thai?
Och hur pass ofta och hur pass intesiva tränogspass måste man kära just under kurandet?

Sen även om man går på en kur ska man fortsätta med sitt protein intag/kosttillskott som vanlig (äter 85% rentprotein).

// J
vore tacksam för svar..
Citera
2006-09-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIABL0
Tjaba skulle behöva lite rutnirade tips här, angående en kurning.

är 22 väger 75 ca 178 lång..

Jag vill ha något preparat där jag både bygger ut mina muskler och växer på längden vad vinns det för möjlighter då?

läste även i en tråd här som jag inte hittar igen där det stod att man kunde blanda creatin med något som skulle ge en öka muskel uppbyggnad men i en liten dos! vad var det för blandnig?

vore tacksam för svar..

Det finns ingenting som kan få dig att växa på längden.
Lägg ner tankarna, du har 0 kunskap.
Citera
2006-09-20, 20:11
Bannlyst
Det är ditt DNA som bestämmer hur lång du ska bli, inte hormonerna. Tillväxthormoner gör inte så att du ska bli längre än vad du skulle bli, utan dem gör som så att du växer fortare till den längd som du ska bli (om man nu är sen i puberteten).
Citera
2006-09-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Det finns ingenting som kan få dig att växa på längden.
Lägg ner tankarna, du har 0 kunskap.

Bra där det var just därför jag frågade här..
men din upplusnig var jag inte ens intresserad av så jag förstår inte ens varför du svarar..

Ni resten då vad rekomenderar ni som första "kur"
Citera
2006-09-20, 20:29
Medlem
Citat:
men din upplusnig var jag inte ens intresserad av så jag förstår inte ens varför du svarar..

Ja varför skriver han som han gör? Troligen för att han har stor koll på detta område och det är ju inte så svårt o se att du inte har.
Citera
2006-09-20, 20:41
Medlem
hantels avatar
Citat:

Första kuren bör vara kreatin. En säck ris och en låda kycklingfilé till det så är du på god väg.

Lycka till.
Citera
2006-09-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hantel
Första kuren bör vara kreatin. En säck ris och en låda kycklingfilé till det så är du på god väg.

Lycka till.

Bara rent creatin då? finss det inga combinations möjligheter vad det gäller det?
eller va det jag läste bara bluff?
Citera
2006-09-20, 22:04
Medlem
Hur länge har du tränat ?
Citera
2006-09-20, 22:12
Medlem
hantels avatar
Citat:
Bara rent creatin då? finss det inga combinations möjligheter vad det gäller det?
eller va det jag läste bara bluff?

Självklart kan du kombinera med andra tillskott, köp också hem lite ALA och glycerol. Kör sedan kreatin, ALA och 1 till 2 matskedar glycerol varje dag. Ta glycerolet tillsammans med en djävulsk massa kolhydrater. Utöver det så kan du käka 4-5 teskedar salt om dagen.

Du kommer uppleva tryck.
Citera
2006-09-20, 22:14
Medlem
Träna träna träna träna och äta bra mat,
plussa på med extra proteindrinkar,
creatin tar man med vatten..
Citera
2006-09-20, 22:34
Medlem
disco-varning här?!
Citera