Vems fel är dettta?
Min älskade vän! de godaste bönorna av dom alla, till ris eller tortilliabröd med ost emellan, de har försvunnit överallt, är det ingen annan som saknar dom? är det bara i kukskåne som problemet finns? Jag ska snart sända iväg ett mail, den tycker jag att det vankas namnlistor
Edit: förresten varumärket var HP men eftersom alla är uppköpta av alla i vår incestvärld så vet jag inte vilka jag ska ta kontakt med, var det heinz som tillverkade dem?
Köp en burk kidneybönor. Fungerar det i Chili con carne funkar det säkert till Tacos. Se till att skölja av dom ordentligt bara, dom ligger i nått slemmigt skum.
jaja jag vet, om man nu vill laga nån grej så har jag inte tacobönor i. Tacobönorna öppnar man, man beundrar den vackra bönblandningen och häller skiten i en gryta för värmning detta är en underbar bönmix med smarrig sås som jag aldrig kommer att kunna få till själv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!