2006-09-19, 17:10
Medlem
wääuus avatar
Vems fel är dettta?
Min älskade vän! de godaste bönorna av dom alla, till ris eller tortilliabröd med ost emellan, de har försvunnit överallt, är det ingen annan som saknar dom? är det bara i kukskåne som problemet finns? Jag ska snart sända iväg ett mail, den tycker jag att det vankas namnlistor

Edit: förresten varumärket var HP men eftersom alla är uppköpta av alla i vår incestvärld så vet jag inte vilka jag ska ta kontakt med, var det heinz som tillverkade dem?
Citera
2006-09-19, 17:31
Medlem
Tjyvass avatar
Har inte konsum tacobönor i sitt egna märke? Jag vet iaf att dom har chili och vitlök, och tror nog fan att jag har köpt tacobönor också.
Citera
2006-09-19, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Har inte konsum tacobönor i sitt egna märke? Jag vet iaf att dom har chili och vitlök, och tror nog fan att jag har köpt tacobönor också.

Citera
2006-09-19, 17:51
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Köp en burk kidneybönor. Fungerar det i Chili con carne funkar det säkert till Tacos. Se till att skölja av dom ordentligt bara, dom ligger i nått slemmigt skum.
Citera
2006-09-19, 18:39
Medlem
wääuus avatar
jaja jag vet, om man nu vill laga nån grej så har jag inte tacobönor i. Tacobönorna öppnar man, man beundrar den vackra bönblandningen och häller skiten i en gryta för värmning detta är en underbar bönmix med smarrig sås som jag aldrig kommer att kunna få till själv

Edit: konsum, coop konsum eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in